کد خبر : 1628488 | 15 مرداد 1398 ساعت 20:21 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا آرسنال قادر به جذب ستاره بارسلونا نیست؟

ESPN مدعی شد که آرسنال علاقه ای به جذب فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا در تابستان امسال ندارد.

چرا آرسنال قادر به جذب ستاره بارسلونا نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ستاره برزیلی و گرانقیمت بارسلونا در نوکمپ مساعد نیست و آبی اناری ها تمایلی به حفظ فیلیپ کوتینیو ندارند. اما دستمزد هنگفت هفته ای 290 هزار پوند و همچنین تمایل بارسلونا به فروش کوتینیو حداقل با قیمت 120 میلیون یورو، شرایط عقد قرارداد برای تیم های خواهان کوتینیو را بسیار دشوار کرده است.

 

امروز اخباری در مورد احتمال انتقال کوتینیو به لندن شنیده شد اما به نظر می رسد توپچی ها توان مالی خرید این بازیکن را ندارند. پس از جذب بازیکنانی چون دنی سبایوس، نیکلاس په په، ویلیام سالیبا و گابریل مارتینلی، آرسنال تمام بودجه خود را برای نقل و انتقالات این تابستان خرج کرده و دیگر امکان خرید کوتینیو برای آنها وجود ندارد.

 

1424231

 

ESPN همچنین مدعی شد فیلیپ کوتینیو به تیم هایی چون منچستر یونایتد و تاتنهام پیشنهاد شده است و اگرچه شیاطین سرخ هنوز احتمال جذب وی را رد نکرده اند، اما اسپرز مقصد محتمل تری برای ستاره برزیلی به شمار می آید.

 

کوتینیو زیر نظر مائوریتسیو پوچتینو در اسپانیول بازی کرده و رابطه خوبی با سرمربی آرژانتینی دارد. به نظر می رسد شانس بازگشت به ستاره برزیلی انگلیس در این تابستان پایین باشد اما غیرممکن نیست.

 

بعد از شکست بارسا در لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول، مشخص شد که آبی اناری ها مایل به فروش کوتینیو هستند اما هنوز هیچ تیمی برای خرید او به طور جدی وارد عمل نشده و همین موضوع احتمال ماندن کوتینیو را افزایش داده است.

دیدگاه‌ها