کد خبر : 1628777 | 17 مرداد 1398 ساعت 12:15 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

طرفداران برنتفورد در انتظار ستاره ایرانی

قدوس امروز مسافر جزیره می شود

ستاره ایرانی باشگاه آمیان تا ساعاتی دیگر راهی جزیره می شود تا تست های پزشکی باشگاه برنتفورد و مراحل امضای قرارداد را انجام دهد.

قدوس امروز مسافر جزیره می شود

به گزارش "ورزش سه"، از دو روز گذشته با نهایی شدن انتقال مهاجم اول برنتفورد به باشگاه برایتون آلبیون، ماجرای خرید سامان قدوس از باشگاه آمیان توسط باشگاه انگلیسی به یکی از خبرهای مهم رسانه های انگلیس و فرانسه تبدیل شد تا جایی که دیروز خبرنگار اسکای اسپورت فرانسه از توافق هفته میلیون یورویی برای این انتقال میان دو باشگاه خبر داد.


در آخرین آپدیت اخبار پیرامون ترانسفر یکی از ستاره های تیم ملی ایران ساعاتی پیش سایت getfootballnewsfrance مدعی شد نماینده برنتفورد و مدیربرنامه های سامان قدوس بر سر جزئیات مالی و بندهای قرارداد سه ساله این بازیکن با باشگاه انگلیسی به توافق کلی رسیدند تا روند مذاکرات دو باشگاه سرعت بیشتری به خود بگیرد.


به نوشته رسانه های منتسب به باشگاه برنتفورد طرفداران این تیم امروز در انتظار ورود ستاره ایرانی جدید خط حمله خود به این شهر برای انجام تست های پزشکی هستند از همین رو برنامه ویژه ای برای استقبال تدارک دیدند. با توجه به این که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های انگلیس تا فردا بسته می شود امروز سامان مسافر جزیره خواهد شد تا ماجراجویی و جاه طلبی های جدیدی را در دوران فوتبال خود تجربه کند.

 

1424867

دیدگاه‌ها