کد خبر : 1628985 | 18 مرداد 1398 ساعت 18:34 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

همچنان در انتظار عملی شدن احکام صادر شده

خبرنگاران آسیب‌دیده در انتظار دست‌به‌چک شدن تابش

با توجه به اینکه مدتی زمانی بیش از 10 روز از صدور رای کمیته انضباطی در دفاع از خبرنگاران آسیب دیده گذشته، باشگاه سپاهان هنوز در این باره دست به کار خاصی نزده است.

خبرنگاران آسیب‌دیده در انتظار دست‌به‌چک شدن تابش

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان را می توان یکی از پرحاشیه ترین بازی های لیگ هجدهم دانست. دیداری که شعله های آتش آن به بیرون از ورزشگاه نقش جهان نیز کشیده شد و در این میان تعدادی از خبرنگاران حاضر در بازی، پس از حضور در پارکینگ اتومبیل های خود را تا حدی اوراق شده! یافتند.

 

اتفاق مورد نظر آنقدر برای چند خبرنگار و عکاس که وسیله نقلیه خود را از دست داده بودند دردناک بود که برای به دست آوردن خسارت خود به هر دری بزنند تا اینکه جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به حواشی دیدار مورد نظر تشکیل شد و یکی از دستورات مهم این جلسه نیز بررسی خسارت خبرنگاران مورد نظر بود و در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محق دانستن آنها برای هر کدام از ماشین های مورد هجوم واقع شده خساراتی تعیین کرد و باشگاه سپاهان نیز موظف به پرداخت آنها شد.

 

اما در حالی که بیشتر از 10 روز از اعلام رای کمیته انضباطی در این باره گذشته است هنوز باشگاه سپاهان اقدامی صورت نداده تا آسیب دیدگان مورد نظر فعلا با همان مشکل خود دست و پنجه نرم کنند و با توجه به بی اهمیتی سپاهانی ها به حکم کمیته انضباطی، همچنان پریشان و در انتظار باقی بمانند. انتظاری که البته تاکنون باید به سر می آمد.

دیدگاه‌ها