کد خبر : 1629324 | 20 مرداد 1398 ساعت 10:55 | 83.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدال نماینده‌های دو نسل فوتبال پرتغال در دیدار اتلتیکو- یووه

تولد یک "اعجوبه" در روخی‌بلانکا

روزنامه مارکا بعد از پیروزی 2-1 اتلتیکو بر یوونتوس امروز صفحه اول خود را به ژائو فلیکس ستاره جدید روخی‌بلانکا اختصاص داده و از "تولد یک اعجوبه" صحبت کرده است.

تولد یک "اعجوبه" در روخی‌بلانکا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-1 اتلتیکو مادرید بر یوونتوس در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ، روزنامه‌های شهر مادرید به درخشش ژائو فلیکس، ستاره جدید پرتغالی و پدیده جوان اتلتیکو در این بازی پرداخته‌اند و از تولد یک اعجوبه در این بازی خبر داده‌اند. روزنامه مارکا با چاپ عکس تمام‌صفحه فلیکس در صفحه اول خود از او به عنوان یک اعجوبه یاد کرده و می‌گوید آن شب که اتلتیکو موفق شد یوونتوس رونالدو را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد در حافظه هواداران اتلتیکو باقی خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.

 

1425578

 

چرا که سالها بعد آنها شبی را به یاد خواهند آورد که ستاره بزرگ تیم‌شان ژائو فلیکس برای اولین بار با پیراهن روخی‌بلانکا نمایش استثنایی و شگفت‌انگیز ارائه کرد. شنبه 10 آگوست، بازی اتلتیکو مقابل یوونتوس. شبی که فلیکس تنها 33 دقیقه زمان لازم داشت تا پیروزی تیمش را تضمین کرده و تماشاچیان حاضر در ورزشگاه فرندزآرنای سوئد را به تشویق ایستاده خود وادارد.  

 

حتی دیگو سیمئونه وقتی گل فلیکس به ثمر رسید از شدت خوشحالی و تعجب از زیبایی هر دو گل تیمش دستهایش را بر روی سرش گذاشته بود تا نشان دهد گلهایی به این زیبایی حتی برای او هم عجیب بوده است. فلیکس فصل گذشته هم با پیراهن بنفیکا از این گلهای تماشایی به ثمر رسانده و شاید به همین دلیل بود که مدیران اتلتیکو تصمیم گرفتند با وجود قیمت بالای پیشنهادی باشگاه پرتغالی او را با پرداخت بیش از 120 میلیون یورو راهی مادرید کنند تا گران‌ترین انتقال تاریخ روخی‌بلانکا به ثبت برسد.

 

1425574

 

فلیکس درخشش خود را در مقابل تیمی انجام داد که یکی از بزرگان بی چون و چرای اروپا است و ابرستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو را در ترکیبش دارد. این بازی در واقع یک جنگ پرتغالی هم بود، جنگ ژائو فلیکس، ستاره نوظهور فوتبال پرتغال با کریستیانو رونالدو، ستاره جا افتاده فوتبال این کشور. دست‌کم در این بازی ستاره نوظهور موفق شد از این جدال پیروز بیرون بیاید.

 

1425577

 

فلیکس در جریان بازی بارها بین پستهای مختلف و در نواحی مختلف میدان جابجا می‌شد تا نشان دهد سیمئونه احتمالا قصد دارد دست او را در میدان تا حد زیادی باز بگذارد. گل زیبایی که فلیکس در دقیقه 33 با جا گذاشتن دی‌لیخت، مدافع بزرگ و پر سر و صدای یوونتوس به ثمر رساند یکی از تماشایی‌ترین گلهای چند وقت اخیر بود. سیمئونه در دقیقه 56 جوان پرتغالی تیمش را تعویض کرد ولی این مدت برای اینکه او بدرخشد و خود را به دنیا نشان دهد کاملا کافی بود.

 

دیدگاه‌ها