کد خبر : 1629385 | 20 مرداد 1398 ساعت 13:52 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر از پوگبا تعهد گرفت؛ به یونایتد وفادارم

روزنامه میرر می‌گوید پل پوگبا با وجود همه تنش‌هایی که در طول تابستان در روابطش با باشگاه منچستریونایتد بوجود آمد به سرمربی این تیم اطمینان داده که به یونایتد تعهد کامل خواهد داشت.

سولسشر از پوگبا تعهد گرفت؛ به یونایتد وفادارم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید پل پوگبا به اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد اطمینان داده که در فصل جاری به این تیم تعهد کامل خواهد داشت و در رختکن این تیم اختلاف بوجود نخواهد آورد و باعث دودستگی بازیکنان نخواهد شد.

 

سولسشر و پوگبا در منچستر یونایتد

 

پل پوگبا و منچستریونایتد تابستان داغ و پرتنشی را پشت سر گذاشتند. پوگبا به صراحت و در ملا عام اعلام کرد قصد ترک باشگاه را دارد و دیگر نمی‌خواهد در یونایتد بازی کند. بعد از آن هر روز شایعاتی درباره انتقال او به باشگاه‌های مختلف مطرح بود و به نظر می‌رسید رئال مادرید بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن او دارد.

 

اما در روزهای اخیر با فروکش کردن نسبی شایعات درباره انتقال پوگبا رابطه این ستاره فرانسوی و یونایتد در مسیر ترمیم قرار گرفته است و با توجه به صحبت‌های اخیر سولسشر به نظر می‌رسد پوگبا در فصل جدید هر وقت که اشلی یانگ در میدان نباشد از شانسی جدی برای به بازو بستن بازوبند کاپیتانی یونایتد برخوردار است.

 

1425640

 

میرر می‌گوید سولسشر که نگران بوده پوگبا بعد از امتناع یونایتد از فروش او به رئال مادرید یا یوونتوس در فصل پیش رو برای این تیم مشکل‌ساز شود با او در این باره به صورت جدی صحبت کرده و از او خواسته تضمین دهد که به باشگاه وفادار خواهد بود.

 

میرر مدعی شد پوگبا به سولسشر گفته با وجود اینکه به صراحت از تمایلش برای پیوستن به رئال مادرید خبر داده بوده اما به تصمیم باشگاه منچستریونایتد برای نفروختن او به این باشگاه  اسپانیایی احترام می‌گذارد و تضمین می‌دهد که در فصل پیش رو به شیاطین سرخ تعهد کامل داشته و از ایجاد اختلاف و تنش در رختکن یونایتد جلوگیری کند.

 

دیدگاه‌ها