کد خبر : 1629442 | 20 مرداد 1398 ساعت 18:14 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: فلیکس زودتر از تصور با تیم وفق پیدا کرد

سرمربی اتلتیکومادرید به تمجید از مهاجم جوان پرتغالی تیمش پرداخت و اعلام کرد استعداد این بازیکن ذاتی است.

سیمئونه: فلیکس زودتر از تصور با تیم وفق پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شنبه در تورنمنت چمپیونزکاپ ۲ بر یک یوونتوس را شکست داد. ژوائو فلیکس دو گل به ثمر رساند و پیروزی تیمش را رقم زد.

بعد از پیروزی اتلتیکو، روزنامه‌های شهر مادرید به درخشش ژوائو فلیکس در این بازی پرداختند و از تولد یک اعجوبه در این بازی خبر دادند.

 

 

1422089

 

 

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو نیز پس از بازی در تمجید از ژوائو فلیکس گفت:« فلیکس توانایی های زیادی دارد. او خیلی زودتر از تصوراتم خود را با تیم وفق داد اما بهترین نکته این بود که از روز نخست اشتیاق زیادی برای یادگیری داشت. این علاقه باعث شد مدت زمان سازگاری اش خیلی کوتاه باشد. هوش فلیکس ذاتی است اما اشتیاق برای یادگیری کوتاه ترین مسیر ممکن برای بازیکنی است که می خواهد بدرخشد.»

 

دیگو کاستا در نیمه دوم وارد زمین شد اما مجبور شد دوباره زمین را ترک کند. سرمربی اتلتیکومادرید درباره وضعیت مهاجم اسپانیایی-برزیلی اش گفت:« او مشکل جسمانی داشت و نمی‌خواستیم در رابطه با او ریسک کنیم.»

 

سیمئونه در مورد عملکرد تیمش در پیش فصل گفت:« بازیکنان جدید هر روز بهتر خود را با تیم وفق دادند. آریاس، توماس و خیمنس آخرین بازیکنانی بودند که به تیم ملحق شدند تا خود را برای شروع لالیگا آماده کنند. رقابت در میان بازیکنان خیلی زیبا است چون آن ها میل و علاقه شان را برای خوب بودن تیم نشان دادند. نکاتی در تیم می بینم که می تواند بهتر شود.»

دیدگاه‌ها