کد خبر : 1629798 | 22 مرداد 1398 ساعت 14:38 | 183.2K بازدید | 0 دیدگاه

بمب بزرگ در آستانه انفجار

اسپورت: انتقال نیمار به بارسا تا ساعاتی دیگر!

دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که به احتمال زیاد، کار انتقال نیمار به بارسا همین امشب نهایی خواهد شد.

اسپورت: انتقال نیمار به بارسا تا ساعاتی دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز هیئتی سه نفره از بارسلونا راهی پاریس شدند تا اولین دور مذاکرات بارسا و پی اس جی برای انتقال نیمار شروع شود. از طرف پی اس جی نیز لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی در مذاکره حضور خواهد داشت.

 

 

1425452

 

 

در حالی که گفته می شد در این جلسه دو طرف تنها قصد دارند با مواضع یکدیگر آشنا شوند اما دیاریو اسپورت ادعا کرد که لئوناردو از سوی ناصر الخلیفی مدیر قطری پی اس جی ماموریت دارد تا کار انتقال نیمار را همین امشب نهایی کند.

الخلیفی پس از اتفاقات شب بازی با نیم المپیک در پارک دوپرنس که نیمار بارها از سوی هواداران با توهین مواجه شد، دیگر ادامه حضور او حتی در تمرینات را نیز به صلاح نمی داند و برای دور کردن هرگونه تنش از باشگاه قصد دارد هر چه زودتر از شر نیمار و حواشی اش خلاص شود.

 

 

1425392

 

 

برای الخلیفی دیگر فرقی نمی کند که نیمار به بارسا برود یا به رئال و با توجه به علاقه خود بازیکن به بارسا و اینکه باشگاه کاتالان زودتر از رئال برای جذب نیمار دست به کار شده، پیش بینی می شود که تا همین امشب کار انتقال ستاره برزیلی نهایی شود.

پیشنهاد بارسا به پی اس جی، کوتینیو بعلاوه 60 میلیون یورو است که این رقم به 80 میلیون یورو نیز افزایش خواهد یافت اما هیات اعزامی بارسا قصد دارد پی اس جی را متقاعد کند که این مبلغ به عنوان بند خرید دائمی اجباری سال بعد پرداخت شود.

 

هیئت مذاکره کننده بارسا در پاریس

 

Image

دیدگاه‌ها