کد خبر : 1630063 | 23 مرداد 1398 ساعت 17:55 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

رئال امیدوار به وعده ایجنت رونالدو برای جذب پوگبا

ژرژ مندس مدیر برنامه های رونالدو وعده جذب جانشین پوگبا را به منچستری ها داده است و این وعده اگر عملی شود، قطعا باعث خوشحالی رئال خواهد شد.

رئال امیدوار به وعده ایجنت رونالدو برای جذب پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه هفته گذشته مهلت خرید بازیکن در انگلیس به اتمام رسید و منچستری ها بازیکنی به جای پوگبا جذب نکردند. به این ترتیب احتمال جدایی او و پیوستنش به رئال بسیار اندک شد.

پوگبا در دو ماه اخیر تلاش زیادی برای جدایی از یونایتد داشت و یک بار نیز علنا از تمایلش برای تجربه یک چالش جدید خبر داد ولی در نهایت منچستر حاضر نشد از رقم 180 میلیون یورو پایین بیاید و رئال نیز نسبت به جذب پوگبا صرفنظر کرد.

 

 

1426538

 

 

پوگبا اما یکشنبه گذشته و در مصاحبه پس از بازی با چلسی حاضر نشد ماندنی شدنش در یونایتد را تضمین بدهد. گفته می شود یونایتد همه راه های خروج را به روی پوگبا بسته است اما این احتمال هنوز وجود دارد که در انتقالات زمستانی اجازه جدایی به ستاره فرانسوی بدهد البته در صورتی که بتواند بازیکن جانشینش را به خدمت بگیرد.

یونایتد در هفته های گذشته در صدد جذب برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون بود و مذاکراتی هم با لاتزیو برای میلینکوویچ ساویچ داشت که هیچکدام به نتیجه نرسید. طبق ادعای آاس، ژرژ مندس ایجنت رونالدو که در آخرین ساعات مهلت خرید بازیکن در انگلیس(پنجشنبه گذشته) برای انتقال برونو فرناندز به عنوان واسطه وارد عمل شده بود، به منچستری ها قول داده است که در انتقالات زمستانی مجوز جدایی این ستاره ملی پوش پرتغالی را خواهد گرفت.

به این ترتیب و اگر وعده مندس عملی شود، مسیر برای جدایی پوگبا نیز فراهم خواهد شد؛ در غیر این صورت رویای زیدان و رئال برای در اختیار گرفتن پوگبا به تابستان بعد موکول می شود.

 

 

1426537

دیدگاه‌ها