کد خبر : 1630657 | 26 مرداد 1398 ساعت 19:38 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام مدیرسامانه هوشمند گیت های ورزشگاه آزادی

درآمدزایی پرسپولیس و استقلال از جایگاه VIP

مدیر سامانه هوشمند گیتهای استادیوم آزادی عنوان کرده است که باشگاه های استقلال و پرسپولیس قصد دارند که در این فصل از بخش وی آی پی یا همان جایگاه ویژه ورزشگاه نیز درآمدزایی کنند.

درآمدزایی پرسپولیس و استقلال از جایگاه VIP

به گزارش" ورزش سه" علی اصغر انتظار خیر مدیرسامانه هوشمند گیت های استادیوم آزادی امروز در این استادیوم به سوالات خبرنگاران درباره کارهای انجام شده در راستای تجهیز این ورزشگاه پاسخ داد. او درباره نرم افزار سامانه مربوط به بلیط فروشی و گیت های ورودی گفت:« طراحی سامانه و نرم افزار در ابعاد کل کشور در نظر گرفته شده و بار تمام بازی هایی که برگزار می شود همه روی یک دیتاسنتر و دیتا بیس بوده و از همانجا مدیریت می شود. » او افزود:« درواقع تمام ارتباطات ما به صورت فیبر است و سعی کرده ایم از شبکه دولت استفاده کنیم. همچنین از تمام دست اندرکاران برگزاری بازی ها و ورزشگاه ها خواسته ایم حتی الامکان از امکانات رادیویی استفاده نکنند.»

 


او گفت:« سرورها علیرغم اینکه در سطح کشور پخش شده اند با مثل دیتا سنتری مثل گوگل، سعی کردیم به همین شکل مدل سازی کنیم. بحث بعدی امنیت سامانه ما هست که وزارت فناوری خیلی به ما کمک کردند. البته در بحث آی تی می گویند که امنیت یک چیز نسبی است و هر سیستمی ممکن است هک شود اما ما تلاشمان را کردیم و همچنین با کمک وزارت فناوری و ارتباطات سعی می کنیم که اتفاق خاصی نیفتد و آسیب ها حداقلی باشند. »

 

مدیر سامانه هوشمند گیتهای استادیوم با بیان اینکه بحث ترافیک وجود ندارد گفت:« بله ترافیک وجود ندارد و ارتباطات ما فیبری است و باید از بسترهای ارتباطی استفاده کنیم. اگر احیانا ارتباط بین استانی هم قطع شود، سرور لوکال (محلی) می تواند این موضوع را مدیریت کند. »

 

اما نکته جالبی که در ادامه درباره آن صحبت شد ماجرا درآمدزایی دو باشگاه تهرانی که از ورزشگاه آزادی استفاده می کنند از صندلی های جایگاه ویژه است. در حالی که در سال های قبل معمولا بلیط های جایگاه ویژه بدون پول تقسیم می شدند حالا باشگاه ها خواسته اند که مقابل ورودی جایگاه وی آی پی نیز گیت هایی نصب شود. انتظارخیر در این رابطه گفت:« بعد از گیت های اصلی مقابل جایگاه وی آی پی هم گیت هایی نصب شده است و برای ورود به جایگاه ویژه باید مجددا از گیت عبور کنند. این کار به این خاطر است که سیاست باشگاه های استقلال و پرسپولیس امسال این است که از جایگاه ویژه درآمدزایی داشته باشند.»

 


براین اساس استقلال و پرسپولیس امسال دیگر بلیط های وی آی پی را به صورت فله ای در اختیار افراد مختلف قرار نخواهند داد و قرار است مثل دیگر بلیط های ورزشگاه، بلیط های جایگاه ویژه نیز از طریق سامانه و به افراد فروخته شود.

دیدگاه‌ها