کد خبر : 1631080 | 28 مرداد 1398 ساعت 14:57 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: ناهماهنگی باعث باخت ما شد

سرمربی فجرسپاسی مدعی است که ناهماهنگی و تاخیر در زمان در اختیار گرفتن بازیکنانش باعث شد تا در جدال با آلومینیوم غافلگیر شوند.

مهابادی: ناهماهنگی باعث باخت ما شد

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ آزادگان در شرایطی استارت خورد که فجر سپاسی در جدال با آلومینیوم در اراک شکست تلخی را متحمل شد. فجر سپاسی که بعد از سال‌ها دوری از لیگ برتر، در این فصل با امیدواری بالا به دنبال پایان حسرت هوادارانش است، در این بازی روی غفلت بازیکنان و ناهماهنگی بین آنها در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد. این چیزی است که داوود مهابادی، سرمربی باتجربه این تیم که سابقه چند صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد آن را عنوان می‌‎کند: ابتدا باید به تیم آلومینیوم و کادرفنی آن بابت این پیروزی تبریک بگویم. شاید کسانی که این بازی را ندیده باشند فکر کنند که شکست با سه گل با ضعف تیم فجر همراه بوده اما تیم ما در اداره بازی و شکل دادن موقعیت عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و این مساله ما را به آینده امیدوارتر کرد.


وی ادامه داد: ما چند بازیکن اصلی خود را تنها در فاصله 4-3 روز مانده به این بازی از پادگان و دوره آموزشی تحویل گرفتیم. دو بازیکن اصلی خط دفاعی ما به تازگی دوران آموزشی را پشت سر گذاشتند و دیر به جمع ما ملحق شدند. اتفاقا ما از همین مساله هم ضربه خوردیم و ناهماهنگی به وجود آمده باعث شد تا برابر آلومینیوم گل دریافت کنیم. با این حال برای آینده کاملا امیدوار هستیم و اعتقاد دارم که تیم خوبی در اختیار داریم که قادر است در ادامه با عملکرد خوب خود شرایط را تغییر دهد و به نتایج لازم دست یابد.


داوود مهابادی که تاکنون دو تجربه موفق برای صعود به لیگ برتر داشته، در خصوص آخرین وضعیت تیمش می‌گوید: این هفته بازی حساسی در شیراز خواهیم داشت. همه ما از اینکه بار دیگر در کنار هواداران مان قرار خواهیم گرفت و با حمایت آنها تلاش خواهیم کرد تا اتفاقات شیرینی رقم بزنیم خوشحالیم. علم و ادب تبریز در هفته گذشته در خانه شکست خورد و اکنون با انگیزه جبران برابر ما حاضر می‌شود. با این حال بازیکنان ما کاملا آماده هستند تا با سود بردن از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران به پیروزی دست پیدا کنند. در لیگ دسته اول هر پوئن امتیاز ارزشمندی محسوب می‌شود و نمی‌خواهیم در روزهای پایانی فصل حسرت بخوریم و باید به خوبی از شانس‌ها سود برد.

دیدگاه‌ها