کد خبر : 1631084 | 28 مرداد 1398 ساعت 15:07 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی بعدی تلاش می کنیم نه صعود به لیگ برتر

عاشوری: لذت بردن، مهم تر از برد و باخت است

تیم خوشه طلایی در هفته اول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موفق شد تیم نیروی زمینی را در تهران شکست دهد و این یک شروع خوب برای شاگردان محسن عاشوری بود.

عاشوری: لذت بردن، مهم تر از برد و باخت است

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری در واکنش به این اتفاق می گوید: ما بازی نیروی زمینی در مصاف با پرسپولیس و هم چنین یکی از دیدارهای دوستانه نزدیک این تیم در برابر تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران را ارزیابی کردیم و اطلاعات کافی را در مورد سبک بازی نیروی زمینی به بازیکنان دادیم. این تیم روی زمین و با سبک خاصی بازی می  کند و ابتدا تلاش کردیم که راه های نفوذ را ببندیم. خوشبختانه در نهایت نتیجه بازی به سود ما رقم خورد. البته دارای ضعف هایی هم در این بازی بودیم که تلاش خواهیم کرد روز به روز بهتر شویم.

 

سرمربی تیم خوشه طلایی در واکنش به این سوال که آیا تیم او برای صعود به لیگ برتر می جنگد؟ گفت: تیم ما اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند و باید آزمون و خطاها را پشت سر بگذارد و من در این مسیر حامی بازیکنان هستم. بگذارید یک مثال ساده برای شما بزنم. دانش آموزی که در پیش دانشگاهی درس می خواند اگر به دنبال حضور در دانشگاه است باید تلاش کند که سال تحصیلی پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذارد تا یک گام به هدف نزدیک شود. ما اکنون فقط و فقط به بازی دوم فکر می کنیم و نه چیزی بیش از این. البته همیشه به شاگردانم گفته ام در فوتبال به جای فکر کردن به برد و باخت ها از حضور در زمین فوتبال، سبک بازی ای که به نمایش می گذارند و در نهایت تلاش برای پیروز شدن لذت ببرند. در این صورت است که بازیکن می تواند از خود راضی باشد. ما همه در خوشه طلایی تلاش می کنیم از فوتبالی که به نمایش می گذاریم لذت ببریم.

 

محسن عاشوری در خصوص میزبانی تیمش در شهر قم و در بازی با قشقایی گفت: عملیات بازسازی استادیوم شهید چمران ساوه با وجود همه تلاش هایی که انجام شده پایان نپذیرفته و ما تا پایان این عملیات مجبور هستیم در شهر قم بازی کنیم. خب این به ضرر ماست. به این خاطر که ما در بازی پایانی لیگ 2، پنج هزار تماشاگر داشتیم اما در بازی با قشقایی این اتفاق رخ نخواهد داد چون شهر قم با ساوه 70 کیلومتر فاصله دارد. من به عنوان کسی که سال های سال در فوتبال بوده ام از مدیران شهری و استانی می خواهم در کنار مدیر عامل تیم ما باشند چرا که رفتار او ارزشمند است که برای فوتبال از جیب هزینه می کند. خیلی از شهرها دارای استعدادهای خوبی در فوتبال هستند. از جمله شهر من نوشهر، اما کسانی چون حسین پرویزی (مدیر عامل خوشه طلایی) ندارند که از جیب برای فوتبال هزینه کنند و در این شرایط اقتصادی این کار بسیار ارزشمند است.


سرمربی تیم خوشه طلایی در خصوص بازی پیش رو گفت: در لیگ یک همه بازی ها سخت است. فوتبال نزدیک شده و دیگر حریف آسان در فوتبال وجود ندارد. ما در کنار آنالیز و هم چنین احترام به حریف تلاش خواهیم کرد در بازی بعدی کیفیت بازی خود را بالا ببریم که در این صورت گام های محکم تری را رو به جلو خواهیم برداشت.

دیدگاه‌ها