کد خبر : 1631101 | 28 مرداد 1398 ساعت 17:00 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

براندائو آخرین خرید تابستانی کالدرون؛

رسمی؛ ایفمارک مهاجم پرسپولیس را تایید کرد

ایفمارک آمادگی پزشکی و جسمانی مهاجم پرسپولیس را تایید کرد تا او عملا مشکلی برای عقد قرارداد با سرخپوشان نداشته باشد.

رسمی؛ ایفمارک مهاجم پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، براندائو جونیور مهاجم ۲۴ ساله برزیلی که بامداد دوشنبه وارد تهران شد، صبح امروز به ایفمارک رفت و تست پزشکی و جسمانی خود را پشت سر گذاشت و حالا خبر آمد که ایفمارک او را تأیید کرده و این بازیکن مشکلی برای حضور در لیگ ایران ندارد.

 

بنابراین باشگاه پرسپولیس به زودی مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با براندائو را انجام می‌دهد تا خرید جدید سرخ ها به اردو و تمرین این تیم ملحق شود.

 

لازم به ذکر است که قرارداد او با تیمش لودوگورتس بلغارستان پابرجاست و براندائو به صورت قرضی و یک ساله راهی پرسپولیس می‌شود.


سرخپوشان پایتخت در فصل نقل و انتقالات وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی، مهدی عبدی، امیرحسین بیات و محمدحسین کنعانی زادگان را جذب کرد و حالا براندائو آخرین خرید تابستانی گابریل کالدرون خواهد بود.

باتوجه به فاصله کم تا دیدار با پارس جنوبی جم، احتمالا او از بازی دوم در فهرست تیم پرسپولیس خواهد بود و باید دید چه زمان نخستین بازی اش را انجام خواهد داد.

 

پیش از او دی‌کارمو و تادئو به عنوان مهاجمان برزیلی با پرسپولیس قرارداد بستند اما به توفیقی نرسیدند. باید دید آیا براندائوی جوان می‌تواند راه مهاجمان خارجی غیر برزیلی را در پرسپولیس برود و مثل ایمون زاید، آلن ویتل و... بدرخشد یا نه؟

دیدگاه‌ها