کد خبر : 1631124 | 28 مرداد 1398 ساعت 19:48 | 995 بازدید | 0 دیدگاه

درست نیست اسم تیم ما را در جمع مدعیان قرار نمی‌دهند

عباسی: فصل جدیدی برای ذوب آهن در پیش است

هافبک خوش تکنیک ذوب آهن مدعی است تیمش قادر است عملکرد نیم فصل را در فصل گذشته تداوم بخشد و در جمع مدعیان قرار گیرد.

عباسی: فصل جدیدی برای ذوب آهن در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی، هافبک تکنیکی ذوب آهن امیدوار است در فصل نوزدهم بتواند عملکرد درخشانی در لیگ از خودشان به جا بگذارند. در شرایطی که تا چند روز دیگر لیگ نوزدهم استارت می‌خورد، این بازیکن درباره شرایط تیمش می‌گوید: خیلی خوشحالیم که فصل جدید فوتبال شروع می‌شود و انگیزه زیادی برای فصل جدید داریم. از نظر بدنی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار داریم. ما در لیگ قهرمانان حاضر بودیم و این مساله باعث شد تا بهتر در شرایط مسابقات قرار گیریم و اینبار باید از همان روزهای اول لیگ به بهترین شکل در رقابت قرار گیریم.

 

وی درباره اینکه مدعیان این فصل کدام تیم‌ها خواهند بود گفت: طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی دیده‌ایم و برای خودمان عجیب بوده که اسمی از ذوب آهن برای حضور در جمع مدعیان نیامده است. ما هم از نظر بازیکن و هم کادرفنی و مدیریت جزو بهترین‌های لیگ محسوب می‌شویم و در فصل گذشته اگر در روزهای ابتدایی امتیازات را کسب می‌کردیم به راحتی در جمع مدعیان بودیم. مطمئن هستیم که در فصل جدید می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و فصل جدیدی برای ذوب آهن برای کسب افتخار و حضور در جمع مدعیان در پیش خواهد بود.
هافبک تکنیکی ذوب آهن در ادامه گفت: ما حذف تلخی از لیگ قهرمانان داشتیم و خیلی حیف که در فصل آینده این رقابت‌ها نیستیم. این مساله البته کمک خواهد کرد تا با تمرکز بیشتری در رقابت‌های داخلی حاضر باشیم و مدعی جام خواهیم بود. از کادرفنی فوق العاده‌ و با انگیزه‌ای برخوردار هستیم و بازیکنان ما نیز تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها هستند که کمک خواهند کرد در فصل جدید به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

محمدرضا عباسی درباره شرایط خودش نیز گفت: از اعتماد کادرفنی در فصل گذشته خیلی خوشحالم. انتظار بیشتری از خودم در فصل جدید دارم. اکنون شرایط خوبی دارم و تلاش خواهم کرد تا در جمع بازیکنان بتوانم برای دستیابی به هدف‌مان موثر باشم. در فصل جدید احساس می‌کنم شاهد رقابت‌های جذابی باشیم. حداقل 7 تیم هستند که می‌توانند تنور رقابت را در بالای جدول داغ کنند و باید تلاش بیشتری داشته باشیم و به بهترین شکل از فرصت‌ها سود ببریم.

 

هافبک تکنیکی ذوب آهن در پایان با تمجید از عملکرد فنی سرمربی تیمش گفت: باید قدردان زحماتی باشیم که آقای علیرضا منصوریان برای تیم داشته است. در فصل گذشته در مقطعی شرایط بدی داشتیم و با حضور ایشان و جوی که در تیم شکل گرفت در نهایت روند صعودی ما رقم خورد. واقعا کار آسانی نبود و باید به نقش ویژه آقای منصوریان نیز در این میان توجه کرد. کارهای تاکتیکی و روانی مناسبی با حضور ایشان داشتیم و مهمتر اینکه جو فوق العاده‌ای در رختکن شکل گرفت که در نهایت با افزایش خودباوری و انگیزه بین بازیکنان موفق شدیم. امیدوارم این اتفاق و روند در فصل جدید نیز شکل گیرد و بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها