کد خبر : 1631144 | 28 مرداد 1398 ساعت 21:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماریو بالوتلی:

مادرم برای انتقالم به برشیا از خوشحالی گریه کرد

ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی و جدید برشیا در مورد بازگشت دوباره به سری آ صحبت کرد.

مادرم برای انتقالم به برشیا از خوشحالی گریه کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید بعد از مدتی بازی کردن در لیگ یک فرانسه انتقال ماریو بالوتلی به فلامینگوی برزیل قطعی باشد، این مهاجم ایتالیایی تصمیم گرفت دوباره به سری آ بازگشته و این بار بازیکن برشیا شود. حالا ماریو بالوتلی مدعی شد پدر و مادرش از این انتقال شده اند.

 

ماریو بالوتلی گفت: "من و رئیس باشگاه برشیا سالها پیش در انگلیس یکدیگر را ملاقات کرده بودیم. مینو رایولا این ایده را ارائه داد و انتخاب هم برای من دشوار نبود. من هیچ ترسی ندارم. هدف من این است که به این تیم کمک کنم تا سر حد ممکن رشد کند، از هم تیمی هایم حمایت می کنم و آنها از من حمایت می کنند. من فکر می کنم بیشتر از من نسبت به ناکامی احتمالی هراس دارید.

 

1387363

 

من خیلی تلویزیون تماشا نمی کنم و از اخبار مربوط به خودم اطلاع ندارم. بنابراین وقتی اخبار منفی در مورد من منتشر می شود وآنها توسط دیگران به من گفته می شوند، اما من تا الان به این موضوع عادت کرده ام و معتقدم نمی توان محبوب همگان بود.

 

احتمال شعارهای نژادپرستانه؟ من با تمام وجود امیدوارم که حوادثی را که سال ها قبل و دوران آخرین حضورم در ایتالیا اتفاق افتاد تکرار نشود. من بیشتر دوران ورزشی خود را در خارج از ایتالیا گذرانده ام. وقتی به مادرم گفتم شاید راهی برشیا شوم او فقط گریه کرد. از او پرسیدم چه احساسی دارد و او فقط گریه کرد زیرا بسیار خوشحال است پدر من اهل برشیا بود و آرزویش این بود که من با پیراهن این تیم بازی کنم، پس فکر می کنم او نیز خوشحال خواهد شد."

دیدگاه‌ها