کد خبر : 1631354 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:42 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

بلند و کوتاه چشم به درخشش در لیگ نوزدهم

زوج متفاوت در خط حمله استقلال(عکس)

استقلال لیگ نوزدهم را با خط حمله ای متفاوت از تمام سال های گذشته استارت خواهد زد، پستی که گزینه های متنوعی در اختیار مرد ایتالیایی قرار می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تمام اتفاقاتی که طی دو فصل گذشته در خط حمله استقلال رقم خورد همه نگاه ها به آندره آ استراماچونی دوخته شد تا تصمیمات او بخش تهاجمی آبی ها را با دگرگونی مفصلی روبرو کند. استقلال که به جای خریدهای مازاد خارجی این بار تنها روی شیخ دیاباته سرمایه گذاری کرد بنا به تصمیم مرد ایتالیایی روی گزینه های داخلی تمرکز بیشتری داشت.


در بین این گزینه ها اما دو بازیکن شرایط متفاوتی داشتند، گزینه هایی با قد بلند و کوتاه که تنوع تاکتیکی زیادی به ساختار تهاجمی استقلال می بخشند. مرتضی تبریزی با وجود سرو صدای زیاد در هنگام کوچ از ذوب آهن به استقلال نتوانست انتظارات را در اولین فصل از حضورش برآورده کند. مهاجم همدانی که یکی از گران ترین خریدهای تاریخ باشگاه لقب گرفت هر چند در روزهای پایانی فصل توانست به ترکیب اصلی بازگردد اما حالا با شرایط رقم خورده یکی از امیدهای اصلی استراماچونی در خط حمله است.


اما دیگر گزینه جذابی که می تواند برگ برنده مرد ایتالیایی باشد، مهدی قائدی مهاجم بوشهری است. مهاجم تیم امید ایران با امیدهای زیادی راه پایتخت را در 18 سالگی در پیش گرفت اما حواشی دست از سر او برنداشت و هنوز هم دامن او را رها نکرده است با این حال قائدی که توانایی های فنی به خصوص سرعت و تکنیک بالایی دارد در تمرینات پیش فصل استقلال چشم سرمربی و دستیارانش را گرفت تا یکی از اصلی ترین مهره ها در تنوع تاکتیکی استقلال محسوب شود.


مسلما این زوج اگر در روزهای ابتدایی فصل و در شرایطی که گفته می شود شیخ دیاباته هنوز از بند مصدومیت به صورت کامل رهایی نیافته، بتوانند خود را به استراماچونی اثبات کنند این امید را زنده خواهند کرد که درخشان ترین روزهای خود را در لیگ نوزدهم با پیراهن استقلال به ثبت برسانند.

 

1428025

دیدگاه‌ها