کد خبر : 1631357 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:43 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت سه گلزن پرسپولیس مقابل پارس

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف نماینده جم می‌رود که سه گلزن این تیم به پارس جنوبی در این دیدار غیبت خواهند داشت.

غیبت سه گلزن پرسپولیس مقابل پارس

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. این پنجمین تقابل تیم سرخپوش تهران با نماینده زردپوش استان بوشهر خواهد بود. در 4 دیدار قبلی، پارسی ها هیچگاه موفق به شکست پرسپولیس نشدند اما با هدایت مهدی تارتار، همواره سرسختانه مقابل پرسپولیس جنگیدند و مشکل زا شدند.

 

در 4 دیدار قبلی علی علیپور، امید عالیشاه، شایان مصلح، ماریو بودیمیر و کمال کامیابی نیا موفق به گلزنی برای پرسپولیس شدند. نکته جالب این است که در بازی افتتاحیه سه گلزن پرسپولیس غیبت خواهند داشت و فقط عالیشاه و علیپور فرصت دارند تا رکوردشان را بهتر کنند.

 

شایان مصلح که در لیگ شانزدهم گلی ارزشمند را در جم به ثمر رساند، حالا پیراهن سپاهان را بر تن دارد. بودیمیر که گل قهرمانی در لیگ هفدهم را زد، از پرسپولیس جدا شده و کمال کامیابی نیا هم با مصدومیت از ناحیه کتف دست و پنجه نرم می‌کند.

 

حالا در غیاب این بازیکنان، باید دید آیا گلزن جدیدی خود را مطرح می کند یا نه. پرسپولیسی ها انتظار دارند علی علیپور به عنوان آقای گل، کارش را با گلزنی آغاز کند اما 9 بازیکن سرخپوش دیگر نیز انگیزه بسیار زیادی دارند تا در افتتاحیه گل بزنند.

دیدگاه‌ها