کد خبر : 1631432 | 30 مرداد 1398 ساعت 15:02 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آی تی وی

رونالدو: یک بازیکن معمولی صد میلیون قیمت دارد

کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس به ارقام رد و بدل شده در بازار نقل و انتقالات اعتراض کرد.

رونالدو: یک بازیکن معمولی صد میلیون قیمت دارد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سال گذشته و پس از 9 فصل بازی در رئال مادرید با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. انتقالی که حواشی زیادی داشت. او فصل گذشته نتوانست با یووه فاتح لیگ قهرمانان شود ولی توانست لیگ ایتالیا و سوپرکاپ این کشور را به دست بیاورد و با تیم ملی پرتغال نیز فاتح لیگ ملت های اروپا شد.

 

 

1424427

 

 

رونالدو در مصاحبه با آی تی وی گفت:« سال گذشته بدون شک دشوارترین سال من از لحاظ شخصی و غیر ورزشی بود. با غرور و اعتبارم بازی شد و به من اتهامات زشتی(تعرض جنسی) زدند اما خدا را شکر که حقایق روشن شد. از حیث ورزشی نیز برای من سال مهمی بود. پس از کسب 17 یا 18 جام در رئال، به دنبال چالشی جدید بودم و پیشنهاد یوونتوس را قبول کردم. در نهایت موفق شدم در سری آ با یووه عنوان قهرمانی را کسب کنم و یک رکورد جدید به ثبت برسانم. من عاشق چالش های جدید هستم و در هر تیمی به قهرمانی فکر می کنم. مادرید راحت ترین جا برای زندگی من بود؛ ولی پس از موفقیت در انگلیس و اسپانیا می خواستم فضایی جدید را تجربه کنم.»

 

رونالدو در مورد ارقام بالای رد و بدل شده در نقل و انتقالات گفت:« عجیب است. الان برای خرید هر بازیکن معمولی که هیچ کار خاصی هم انجام نداده، 100 میلیون یورو پرداخت می کنند. این ارقام برای من تعجب آورند ولی خب چاره ای جز پذیرشش نیست. البته برای مدافعان و دروازه بانان نیز ارقام بالایی هزینه می شود که می تواند نشانه سلامت و فعال بودن بازار باشد.»

 

 

1424237

 

 

دیدگاه‌ها