کد خبر : 1631824 | 01 شهریور 1398 ساعت 12:40 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیر امریک اوبامیانگ:

مثلث تهاجمی آرسنال شبیه مثلث مشهور لیورپول است

اوبامیانگ، ستاره خط حمله آرسنال می‌گوید او در کنار لاکازت و پپه به عنوان سه مهاجم توپچی‌ها از قدرت و کیفیتی در حد خط حمله سه‌نفره لیورپول برخوردارند.

مثلث تهاجمی آرسنال شبیه مثلث مشهور لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ، ستاره خط حمله آرسنال می‌گوید حضور او در کنار الکساندر لاکازت و نیکلاس پپه در خط حمله این تیم یک ترکیب سه نفره‌ی پربازده و قدرتمند بوجود آورده که به اندازه خط حمله سه‌نفره معروف لیورپول ترسناک است.

 

1427143

 

اشاره اوبامیانگ به حضور محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو سه مهاجم لیورپول است که در چند صباح اخیر یکی از ترسناک‌ترین، موفق‌ترین و کم فراز و نشیب‌ترین خطوط حمله دنیای فوتبال بوده است. حالا در آستانه دیدار فردای آرسنال با لیورپول، اوبامیانگ می‌گوید خط حمله سه‌نفره توپچی‌ها هم به اندازه مثلث تهاجمی مرسی‌سایدی‌ها مقتدر و ترسناک است.

 

اوبامیانگ در گفتگو با اسکای اسپورتز گفت:" همانطور که در فصل گذشته دیدیم لیورپول در خط حمله با سه مهاجم بازی می‌کند و آنها خیلی خوب بازی می‌کنند. چرا ما مثل آنها نباشیم؟ من که معتقدم ما هم مثل آنها هستیم".

 

1428518

 

ستاره خط حمله آرسنال در ادامه گفت:" بازی با لیورپول بازی سختی خواهد بود. آنها بازیکنان بزرگی هستند. آنها همیشه سعی می‌کنند رو به سمت دروازه  حریف حمله کرده و گلزنی کنند و در عین حال از بازی‌سازی و پاس گل دادن به همدیگر هم غافل نیستند. آنها بدون شک یکی از بهترین مثلث‌های تهاجمی دنیا هستند".

 

اوبامیانگ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من و پپه بازیکنهای سرعتی هستیم، درست مثل مانه و صلاح. لاکازت هم بازیکنی است که می‌تواند توپ را نگه دارد و با پاهایش عالی کار می‌کند، درست مثل فیرمینو. بله برای همین است که می‌گویم ما سه نفر هم به مثلث تهاجمی لیورپول خیلی نزدیک هستیم".

 

دیدگاه‌ها