کد خبر : 1631925 | 01 شهریور 1398 ساعت 19:29 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

غول بازی های پیش فصل وارد لیگ می شود

تیمی که در بازی های دوستانه پیش فصل هیچ باختی متحمل نشد، امشب کار خود را در لیگ نوزدهم آغاز می کند.

غول بازی های پیش فصل وارد لیگ می شود

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر از دیروز آغاز شده و امروز هم با سه بازی پیگیری می شود. آخرین بازی امشب، دربی دو تیم هم استانی یعنی فولاد و صنعت نفت است. این دیدار به میزبانی فولاد در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار می شود.

 

یکی از جذابیت های این بازی، رونمایی رسمی از دو تیم با سرمربیان جدید خود است. به ویژه فولاد خوزستان که از زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت خود، متحمل هیچ شکستی نشده است.
سرخپوشان اهواز دیدارهای دوستانه پیش فصل خود را با نتایج بسیار خوبی پشت سر گذاشتند. تیم فولاد در کل دیدارهای دوستانه خود فقط یک بار مقابل تیم قشقایی گل خورد و از هیچ کدام از دیگر حریفان خود گلی دریافت نکرد.


نکته جالب توجه دیگر اینکه شاگردان نکونام درمصاف با لیگ برتری ها، نتایج خوبی همچون پیروزی برابر پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر را به دست آوردند و مقابل سایپا و ماشین سازی هم به تساوی رسیدند. کلین شیت برابر هر 5 حریف لیگ برتری هم از تیم جواد نکونام، یک رقیب خیلی سرسخت در بازی های دوستانه ساخت. حالا این تیم سخت کوش، امشب ماجراجویی خود را در لیگ نوزدهم شروع می کند و جواد نکونام در اولین بازی رسمی روی نیمکت فولاد خواهد نشست.

دیدگاه‌ها