کد خبر : 1631938 | 01 شهریور 1398 ساعت 20:02 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد و اخبار بد به هواداران چلسی

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی، در مورد شرایط بازیکنان تیمش پیش از بازی با نوریچ صحبت کرد.

فرانک لمپارد و اخبار بد به هواداران چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اولین هفته لیگ برتر این فصل با چهار گل برابر منچستریونایتد شکست خورد و هفته گذشته نیز به تساوی رضایت داد تا شروع ضعیفی را با فرانک لمپارد تجربه کند. وضعیت بازیکنان چلسی مساعد نیست و فرانک لمپارد خبر از مصدومیت انگولو کانته، هافبک فرانسوی و پرتلاش آبی های لندن داده است.

 

1427549

 

فرانک لمپارد گفت:  "کانته در طول هفته مصدوم شد و ما می خواهیم در 24 ساعت آینده شرایط وی ارزیابی کنیم تا ببینیم آیا وی آماده بازی کردن است یا خیر، مصدویت جدید کانته از ناحیه مچ پا است.

 

امیدوارم هفته آینده رودیگر آماده بازی کردن باشد. اینها تنها تغییراتی است که ما نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت. پدرو روز سه شنبه تمرینات را از دست داد زیرا در طول یک هفته پر مشغله، او سه بار به میدان رفته و کمی درد داشت. برای احتیاط به پدرو استراحت دادیم اما او طی دو روز گذشته تمرین کرده است.

 

شرایط هودسون اودوی؟ او در تمرینات شرکت کرده و آماده به نظر می رسد. اما در این شرایط ما می خواهیم از هودسون اودوی مراقبت کنیم زیرا او مدت زیادی از میادین دور بوده است. شرایط در مورد رودیگر نیز همینگونه است و ما باید مراقب بازیکنان باشیم."

دیدگاه‌ها