کد خبر : 1631975 | 01 شهریور 1398 ساعت 21:37 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی در اینتر ماندنی شد؟

با اعلام باشگاه اینتر، شماره 7 نراتزوری در فصل جدید در اختیار کاپیتان فصل پیش و شماره 9 سابق این باشگاه قرار گرفت

ایکاردی در اینتر ماندنی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر در تمرینات نراتزوری شرکت خواهد کرد. اسکای اسپورتس مدعی شد آنتونیو کونته قصد دارد برنامه های تاکتیکی دیدار با لچه را به ایکاردی نیز بگوید و او در تمرینات شرکت خواهد کرد. علیرغم موضع سفت و سخت باشگاه مبنی بر عدم تمایل به ادامه همکاری با ایکاردی، این بازیکن قصد دارد حتی اگر یک درصد هم شانس ماندن داشته باشد، برای آن تلاش کرده و خود را در هفته های پیش رو به آنتونیو کونته ثابت کند. اینتر حتی شماره 9 ایکاردی را نیز به روملو لوکاکو، مهاجم جدید و بلژیکی داد اما مائوریتو نشان داده با این موضوع مشکلی ندارد و درخواست شماره 7 را به باشگاه داده است.

 

1423103

 

این ریسک برای مائورو ایکاردی وجود دارد که در صورت عدم تمایل کونته به استفاده از او، این مهاجم 26 ساله حداقل تا ژانویه قادر به بازی کردن نباشد اما تصمیم مائورو ایکاردی برای ماندن جدی بوده و قصد دارد از روزنه های امید خود برای ماندن استفاده کند.

 

اخباری در مورد احتمال انتقال مائورو ایکاردی به تیم هایی چون یوونتوس و ناپولی وجود دارد اما به نظر می رسد این بازیکن فعلا قصد جدایی از اینتر را نداشته و می خواهد خود را به آنتونیو کونته و دیگر ارکان باشگاه ثابت کند.

دیدگاه‌ها