کد خبر : 1632129 | 02 شهریور 1398 ساعت 13:30 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

حق وردی: ناهماهنگی باعث شکست ما شد

مدافع پیکان ناهماهنگی و تغییرات زیاد در ترکیب این تیم را یکی از عوامل موثر در شکست برابر پدیده می‌داند.

حق وردی: ناهماهنگی باعث شکست ما شد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در اولین دیدار فصل در شرایطی که امیدوار بود با توجه به میزبانی از پدیده موفق به کسب امتیاز شود، در نهایت با دو گل بازی را واگذار کرد. حجت حق وردی، مدافع میانی پیکان درباره این شکست می‌‎گوید: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه دوم نیز نمایش خوبی برابر حریف داشتیم اما در فوتبال برهم خوردن تمرکز در یک لحظه هم می‌تواند تمام برنامه‌ها را بهم بزند.


وی ادامه داد: در بخشی از زمان بازی از فرم تاکتیکی خودمان خارج شدیم که همین مساله باعث شد دو گل دریافت کنیم. به نظرم می‌توانستیم از این بازی با امتیاز خارج شویم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف شکل دادیم که متاسفانه به نتیجه نرسید.


مدافع پیکان در ادامه صحبت‌هایش گفت: تیم ما تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته داشت و همین مساله باعث شد تا در این بازی هماهنگی کاملی نداشته باشیم. مطمئنا این ضعف در بازی‌های آینده برطرف خواهد شد و ما به هیچ وجه از هدف‌مان کوتاه نخواهیم آمد و به دنبال این خواهیم بود تا روند کسب نتیجه را خیلی زود در لیگ دنبال کنیم.


حق وردی درباره جدال هفته آینده برابر نساجی گفت: نساجی دومین فصل حضورش در لیگ را دنبال می‌کند و واقعا هواداران این تیم نقش پررنگی در نتایج آنها دارند. فصل برای آنها در لیگ قبلی با کسب نتایج مناسب در خانه همراه شد و البته ما در این فصل به دنبال این خواهیم بود تا در قائمشهر به نتیجه لازم دست پیدا کنیم. کار سختی خواهیم داشت اما امیدوارم برخلاف دیدار با پدیده بتوانیم با شرایط بهتری از حیث تمرکز و هماهنگی و البته سود بردن از موقعیت‌ها برابر حریف قرار گیریم و به نتیجه مناسبی دست پیدا کنیم.


وی ادامه داد: مطمئنا برای اینکه از هدف‌مان دور نشویم نیازمند این خواهیم بود که خیلی زود شکست برابر پدیده را فراموش کنیم. آنها تیم خوبی بودند و با کمترین تغییر برابر ما قرار گرفتند و البته شانس هم با آنها یار بود که موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد. خیلی زود این نتیجه را جبران خواهیم کرد و به روند نتیجه گیری در ادامه فصل خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها