کد خبر : 1632138 | 02 شهریور 1398 ساعت 13:37 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسی و گریزمان در یک قدمی اولین بازی مشترک

اسپانیا منتظر اولین نمایش مشترک مسی- گریزمان

موندو دپورتیوو روی جلد خود را به حضور همزمان مسی و آنتوان گریزمان در بارسلونا اختصاص داده و می‌گوید در بازی مقابل بتیس ممکن است این دو برای اولین بار کنار هم بازی کنند.

اسپانیا منتظر اولین نمایش مشترک مسی- گریزمان

به گزارش "ورزش سه"،  آنتوان گریزمان در روز معارفه خود به عنوان ستاره جدید بارسلونا از مسی به عنوان فوتبالیست اول دنیا و شمایل دنیای فوتبال یاد کرد. گریزمان که یک سال قبل هم صحبتهای زیادی درباره انتقال او به بارسا و همبازی شدنش با مسی مطرح بود ولی تصمیم گرفت یک سال دیگر در اتلتیکو باقی بماند و ناراحتی رختکن بارسا را برانگیخت بعد از حضور در بارسلونا در تابستان جاری در پاسخ به سوالاتی که از او درباره ناراحتی بعضی از ستاره‌های بارسا درباره او مطرح شده بود گفت با چند پاس گل همه چیز حل خواهد شد.

 

1428834

 

فردا در بازی بارسا مقابل بتیس گریزمان به احتمال زیاد اولین بار فرصت پیدا خواهد کرد تا این وعده خود را عملی کرده و با بازی در کنار لیونل مسی نشان دهد که ترکیب او و ستاره آرژانتینی می‌تواند برای رقبای بارسلونا ترکیبی مرگبار باشد.

 

چرا که انتظار می‌رود شماره 10 بارسا که بازی اول این تیم مقابل بیلبائو را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود در بازی فردا مقابل بتیس یا از ابتدا یا از شروع نیمه دوم وارد زمین شود. در این صورت او و گریزمان برای اولین بار با هم در یک بازی رسمی بازی خواهند کرد.

 

گریزمان در سپتامبر 2018 گفته بود من در سطح مسی و رونالدو هستم و این صحبت او به بحث و جدلهای زیادی دامن زده بود. از فردا عصر جدیدی آغاز می‌شود که در آن گریزمان فرانسوی به عنوان همبازی مسی در یاد و خاطره فوتبالدوستان حک خواهد شد. مسی در سالهای طولانی حضورش در بارسلونا با ستاره‌های زیادی تشکیل زوج داده که از جمله آنها می‌توان به رونالدینیو، اتوئو، آنری، ویا، نیمار، پدرو و لوئیس سوارز اشاره کرد. حالا این  آنتوان گریزمان است که قصد دارد نام خود را به عنوان زوج رویایی لیونل مسی در نوکمپ جا بیندازد.

 

1428832

 

یکی از مسائلی که هنوز ناشناخته است اینکه ارنستو والورده قصد دارد به چه صورتی از ترکیب این دو ستاره بزرگ خود استفاده کند. مصدومیت لوئیس سوارز، دمبله و به احتمال زیاد عدم حضور رافینیا بدون شک در تصمیم تاکتیکی سرمربی بارسا تاثیرگذار خواهد بود.

 

مسی و گریزمان فصل گذشته در لالیگا در مجموع 51 گل به ثمر رساندند که سهم مسی از این تعداد 36 گل و سهم گریزمان 15 گل بوده است. جمع پاسهای گل این دو هم در فصل گذشته 22 پاس گل بوده که سهم مسی در آن 13 پاس و سهم گریزمان 9 پاس گل بوده است.

 

مسی و گریزمان در گذشته در مجموع 26 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند، 10 بار زمانی که گریزمان در سوسیداد توپ می‌زد و 16 بار زمانی که او پیراهن سفید و سرخ اتلتیکو را به تن می‌کرد. از این بازی‌ها مسی 16 بار در مقابل تیمهای آنتوان گریزمان به پیروزی رسیده و سهم ستاره فرانسوی 4 پیروزی مقابل تیم مسی، بارسلونا بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها