کد خبر : 1632285 | 02 شهریور 1398 ساعت 22:56 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

شالکه 0-3 بایرن: اولین پیروزی باواریایی ها با هت تریک "لوا"

بایرن مونیخ در هفته دوم بوندس لیگا موفق شد در خانه شالکه با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.

شالکه 0-3 بایرن: اولین پیروزی باواریایی ها با هت تریک "لوا"

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ که در هفته اول در خانه مقابل هرتابرلین متوقف شده بودند، در دیدار امشب مقابل شالکه نمایش به مراتب بهتری داشتند و توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17 روی یک ضربه کرنر، لواندوفسکی می توانست با ضربه سر دروازه شالکه را باز کند اما واکنش عالی الکساندر نوبل، دروازه میزبان را بسته نگه داشت.

اما انتظار بایرنی ها برای زدن گل اول، چندان طول نکشید و این تیم در دقیقه 20 سرانجام از حریف پیش افتاد. خطای کِنی روی کینگزلی کومان، یک ضربه پنالتی نصیب بایرن کرد و لواندوفسکی برخلاف جهت حرکت دروازه بان، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1429050

 

1429048

 

 

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل تر شد اما پس از آن، بار دیگر بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ای شدند اما نتوانستند به گل دوم برسند. جدی ترین موقعیت این تیم در دقایق پایانی نیمه اول، در دقیقه 43 رقم خورد؛ جایی که ضربه والی تولیسو، از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه شالکه بود که لواندوفسکی با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و نوبل هم علی رغم شیرجه ای دیدنی، نتوانست مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

 

1429049

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه 56، بازیکنان این تیم معتقد بودند که داور باید به دلیل برخورد توپ به دست بنجامین پاوارد در محوطه جریمه بایرن، پنالتی اعلام کند اما داور دستور به ادامه کار داد.

چهار دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر این بِرگ استالر بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما حضور به موقع کیمیچ، دروازه بایرن را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 73، این بایرن بود که به گل سوم رسید. روی پاس کومان بود که لواندوفسکی درون محوطه جریمه شالکه صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن سانه، با ضربه ای دقیق، حساب کار را 3-0 کرد.

 

1429052

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چیزی نمانده بود که کالیجیوری در دقیقه 83 یکی از گل های خورده را جبران کند اما او بعد از پشت سر گذاشتن نویر، ضربه ای زد که به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقایق پایانی موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت بازی با همان سه گل به سود بایرن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها