کد خبر : 1632385 | 03 شهریور 1398 ساعت 12:45 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: دنیل جیمز اهل شبیه‌سازی نیست

اوله گنار سولسشر از کارت زرد گرفتن دنیل جیمز ستاره جدیدش به خاطر شبیه‌سازی در دو بازی اخیر این تیم نگران است و می‌گوید جیمز اهل شبیه‌سازی نیست.

سولسشر: دنیل جیمز اهل شبیه‌سازی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دنیل جیمز، ستاره تازه‌وارد منچستریونایتد در دو بازی اخیر این تیم مقابل ولوز و کریستال پالاس به دلیل شبیه‌سازی از داوران دو مسابقه کارت زرد دریافت کرد، سرمربی او اوله‌گنار سولسشر نگران است که به این ترتیب او بین داورها به عنوان بازیکنی اهل شبیه‌سازی معروف شود. سولسشر از جیمز دفاع کرده و می‌گوید او اهل شبیه‌سازی نیست.

 

1429165

 

جیمز در عرض پنج روز دو بار به دلیل آنچه داوران شبیه‌سازی و تلاش برای فریب دادن داور تشخیص داده بودند کارت زرد دریافت کرد. یکی در جریان تساوی 1-1 یونایتد مقابل ولوز در هفته گذشته لیگ برتر و یکی دیروز در جریان شکست 2-1 شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس.

 

سولسشر در تلاش برای زدودن ابهام از ستاره 21ساله‌ تیمش می‌گوید:" من صد در صد مطمئنم که بین دنیل جیمز و بازیکن آنها تماس برقرار شد و او شبیه‌سازی نکرد".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" جیمز حالا دو کارت زرد دارد ولی در هر دو مورد واقعا بین او و بازیکن حریف برخورد اتفاق افتاده و کارت زرد به ناحق به او داده شده است. باید بگویم این خیلی غیرمنصفانه و از بدشانسی است. واقعیت این است که آن کارت زردها نباید به او داده می‌شد".

 

 

دیدگاه‌ها