کد خبر : 1632551 | 04 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی PSG از مصدومیت امباپه(عکس)

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن در اواخر دیدار این تیم مقابل تولوز از ناحیه همسترینگ پا آسیب دید تا پیروزی PSG با مصدومیت سه تن از بازیکنانش همراه باشد.

نگرانی PSG از مصدومیت امباپه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در خانه خود در سومین هفته فصل جدید لوشامپیونا به مصاف تولوز رفته و موفق شد با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد. اما این بازی از یک سو برای توخل و یارانش با ناراحتی به پایان رسید چرا که سه نفر از بازیکنان PSG در این بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شدند. کیلیان امباپه ستاره بزرگ پاری سن ژرمن یکی از این مصدومین بود.

 

1429418

 

امباپه در دقیقه 66 مسابقه درحالیکه روی زمین افتاده بود پشت پایش را با دست گرفته و احساس درد می‌کرد. امباپه به اجبار از زمین بیرون برده شد و گفته می‌شود از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است.

 

1429417

 

امباپه در نهایت به همراه یکی از فیزیوتراپ‌های پاری سن ژرمن از تونل ورزشگاه بیرون رفت و آرتور زاگره، مدافع 17ساله به جای او وارد زمین شد.

 

1429419

 

ولی مصدومیت امباپه سومین مصدومیت PSG در بازی دیشب بود. پیش از او هم ادینسون کاوانی و عبدو دیالو به دلیل مصدومیت ناچار به ترک زمین شده بودند.

 

مصدومیت کاوانی در دقیقه 14 مسابقه اتفاق افتاد و مهاجم اروگوئه‌ای که از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد بلافاصله تعویض شد. دیالو هم در دقیقه 40 بعد از یک دوئل هوایی مصدوم شده و توخل چاره‌ای جز تعویض او نداشت.

 

دیدگاه‌ها