کد خبر : 1632599 | 04 شهریور 1398 ساعت 13:03 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آرسنال را با قدرت فیزیکی در هم شکستیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با ستایش از بازیکنانش در جریان پیروزی 3-1 مقابل آرسنال می‌گوید لیورپول در آن بازی آرسنال را از نظر فیزیکی در هم شکسته است.

کلوپ: آرسنال را با قدرت فیزیکی در هم شکستیم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ بعد از پیروزی 3-1 تیمش بر شاگردان اونای امری که روز شنبه اتفاق افتاد می‌گوید بازیکنانش در این بازی درخشان بوده‌اند و موفق شده‌اند از نظر فیزیکی بر بازیکنان آرسنال غلبه کرده و بازی را در کنترل خود بگیرند.

 

کلوپ در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" هدف ما این بود که خودمان باشیم. هویت ما یعنی بازی پرقدرت و قدرتی که ما در بازی با آرسنال به نمایش گذاشتیم استثنایی بود. وقتی با حریفی به کیفیت آرسنال روبرو هستید باید به هر طریق حریف را در هم بشکنید. بله ما از نظر فیزیکی موفق شدیم بر آنها غلبه کنیم".

 

1429477

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بین دو نیمه از بچه‌ها پرسیدم به نظرتان الان آنها چه حالی دارند؟ نیمه اول آنقدر سریع و قدرتی بود که هیچکس فرصت نفس کشیدن نداشت".

 

کلوپ در ادامه گفت:" راستش را بخواهید قبل از بازی اصلا نمی‌دانستم تاکتیک آنها چه خواهد بود. وقتی چیدمان آنها را روی کاغذ دیدم گفتم حتما با آرایش لوزی بازی می‌کنند ولی فکر نمی‌کردم در اولین بازی، پپه را در پستی متفاوت به کار بگیرند. شکی نیست که ما می‌توانیم بهتر از این باشیم ولی من از 80 درصد بازی مان در مقابل آرسنال راضی هستم".

 

کلوپ در پاسخ به سوالی درباره ضعف خط دفاعی تیمش گفت:" ببینید، انتقاد کردن هیچ اشکالی ندارد و بخشی از فوتبال است. ما با هم کاملا صریح هستیم و بله، ترنت الکساندر آرنولد باید بهتر شود. انتقاد ما از یک بازیکن معنی‌اش این نیست که تو دیگر باخته‌ای و از دست رفته‌ای، نه، مساله این است که بازیکنان ما بعد از آن فصل درخشان فقط سه هفته در تعطیلات استراحت کرده‌اند و مجبور بودند دوباره برگردند تا کار آماده‌سازی را شروع کنیم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" فوتبال مثل دوچرخه‌سواری نیست که یک بار که یاد گرفتید دیگر همیشه بتوانید اجرایش کنید. هم فوتبالیست‌ها اگر مدام کار نکنند و بهتر نشوند آنچه قبلا داشته‌اند را از دست می‌دهند بلکه تیم هم اگر در جا بزند کیفیت قبلی‌اش را از دست خواهد داد".

 

 

دیدگاه‌ها