کد خبر : 1632616 | 04 شهریور 1398 ساعت 13:57 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

آینده اوزیل در آرسنال مبهم تر از همیشه

غیبت مسوت اوزیل در دیدار آرسنال مقابل لیورپول، علی رغم شرایط مساعدش برای بازی در این دیدار، ابهام در مورد آینده این ستاره آلمانی را افزایش داد.

آینده اوزیل در آرسنال مبهم تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل پیش از دیدار هفته قبل آرسنال مقابل برنلی به تمرینات تیمش برگشت اما به دلیل بیماری در ترکیب قرار نگرفت.


اما برای دیدار مقابل لیورپول، این ملی پوش سابق آلمانی مشکلی نداشت و کاملا آماده بود اما در فهرست قرار نگرفت. در حالی که سئاد کولاشیناچ، مدافع بوسنیایی توپچی ها که در درگیری دو هفته قبل با سارقان، همراه اوزیل بود، نیز از روی نیمکت کار را دنبال کرد.

 

1426718


اونای امری، سرمربی آرسنال، در مورد این تصمیم به خبرنگاران گفت:" بازیکنانی که اینجا هستند، آنهایی اند که فکر می کنیم از نظر بدنی برای بازی امروز در بهترین شرایط هستند."


اما قرار نگرفتن اوزیل در فهرست آرسنال و اینکه حتی روی نیمکت هم حضور نداشت، بار دیگر علامت سوال بزرگی را مقابل آینده او در امیریتس قرار داد.


این ستاره ترک با دستمزد 350 هزار پوند در هفته، بیشترین دستمزد را بین بازیکنان آرسنال دریافت می کند و همین دستمزد بالای او، دلیل اصلی عدم تمایل سایر باشگاه ها برای به خدمت گرفتن اوست اما احتمال جدایی او به طور قرضی وجود دارد؛ مانند انتقال قرضی دنی سبایوس از رئال به آرسنال که در این فصل 15 میلیون پوند برای توپچی ها هزینه داشت. 


اگر آرسنالی ها بپذیرند که بخشی از دستمزد اوزیل را بپذیرند، او ممکن است در چند روز باقی مانده از بازار نقل و انتقالات راهی باشگاهی از ایتالیا، اسپانیا یا حتی آلمان شود.


باشگاه هایی مانند اینتر، بروسیا دورتموند و والنسیا پیش از این برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کرده بودند.

 

دیدگاه‌ها