کد خبر : 1632640 | 04 شهریور 1398 ساعت 15:47 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا کوپه

پدر پدیده جدید بارسا؛ پیشنهاد رئال را رد کردیم

آنسو فاتی شب گذشته با 16 سال و 298 روز، تبدیل به دومین بازیکن جوان تاریخ بارسلونا شد و نوید روزهای درخشانی را برای خود داد.

پدر پدیده جدید بارسا؛ پیشنهاد رئال را رد کردیم

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی با اصالتی گینه ای از هفت سالگی در اسپانیا زندگی می کند و فوتبالش را نیز از آکادمی سویا اغاز کرد ولی در 10 سالگی به بارسونا پیوست تا در آکادمی لاماسیا به پیشرفت ادامه دهد.

او شب گذشته در میان ناباوری از سوی ارنستو والورده برابر بتیس به میدان فرستاده شد و اولین 15 دقیقه حضورش در ترکیب تیم اول بارسا را تجربه کرد. فاتی برای تیم جوانان بارسا بازی می کند و تا چند روز پیش خیلی ها با نام او ناآشنا بودند ولی بدون شک از این پس دیگر اینگونه نخواهد بود. فاتی امروز هم با تیم اول بارسا تمرین کرد تا شاید برای بازی هفته بعد نیز در فهرست نهایی قرار بگیرد.

 

 

1429516

 

 

پدر آنسو فاتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« آنسو وقتی سه ساله بود، من به اسپانیا آمدم و زمانی که به زادگاهم برگشتم، متوجه شدم که او استعداد فوق العاده ای در فوتبال دارد. به من گفتند که او می تواند همه دنیا را دریبل بزند.

آنسو وقتی هفت ساله بود، خانواده ام را در سویل مستقر کردم و او در آکادمی سویا ثبت نام شد. در 9 سالگی از هر دو تیم رئال و بارسا پیشنهاد داشتیم اما در نهایت بارسا با وجود اینکه رقم کمتری پیشنهاد داده بود توانست ما را متقاعد کند. آلبرت پویج از طرف بارسا به منزل ما آمد؛ در حالی که قرارداد رسمی باشگاه را به همراه داشت و ما هم دیگر تردید نکردیم. او به ما گفت که آنسو باید در بارسا بازی کند و روزی بهترین بازیکن خواهد شد. مونچی مدیر ورزشی سویا وقتی متوجه ماجرا شد، آنسو را از تیم کنار گذاشت و تا پایان قراردادش که یک سال مانده بود، به پسرم دیگر اجازه تمرین نداد.»

 

پدر فاتی در ادامه گفت:« وقتی آنسو به ما گفت که در فهرست بازی با بتیس قرار گرفته، من و مادرش اشک ریختیم و اصلا باورمان نمی شد. وقتی او وارد زمین شد، انگار در آسمان ها بودیم و به خودمان می گفتیم این امکان ندارد. حالا می توانم به آسودگی بمیرم. امشب بهترین شب زندگی من بود. آنسو عاشق اسپانیاست و دوست دارد برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود.»

 

 

1429517

 

 

دیدگاه‌ها