کد خبر : 1632676 | 04 شهریور 1398 ساعت 18:19 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه جدید پپ به VAR

گواردیولا: پنالتی؟ نه نه نه نه نه نه!

پپ گواردیولا که خاطرات خوبی از وی ای آر ندارد، روز گذشته در بازی با بورنموث بار دیگر از این تکنولوژی ضربه خورد تا واکنش طعنه آمیز او را در نشست خبری به دنبال داشته باشد.

گواردیولا: پنالتی؟ نه نه نه نه نه نه!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته موفق شد با نتیجه 1-3 در زمین بورنموث پیروز شود در حالی که این نتیجه می توانست 1-4 باشد اگر وی ای آر پنالتی منچسترسیتی را مردود نمی کرد.  ابتدا خطا روی داوید سیلوا پنالتی اعلام شد ولی پس از بررسی وی ای آر پنالتی از سیتی پس گرفته شد.

 

 

1429281

 

 

هفته گذشته نیز منچسترسیتی در خانه مقابل تاتنهام با تساوی 2-2 متوقف شد در حالی که در وقت های اضافه، گابریل ژسوس موفق شد دروازه هوگو لوریس را برای بار سوم باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل خطای هند بازیکن سیتی، این گل را نپذیرفت. این اتفاق یادآور مردود اعلام شدن گل رحیم استرلینگ در دیدار فصل گذشته در لیگ قهرمانان بود که به حذف سیتی از آن رقابت ها و صعود تاتنهام به نیمه نهایی منجر شد.

 

 

Image

Image

 

پپ در نشست خبری وقتی با سوالی در مورد پنالتی پس گرفته شده از سیتی مواجه شد با تغیر چهره آشکار و با لحنی کنایه آمیز گفت:« پنالتی؟ نه، نه، نه، نه. در بازی قبلی خطای هند واضح بود اما پنالتی امروز؟ نه، لطفا.

ما امسال چالش های بیشتری با وی ای آر خواهیم داشت؛ به خصوص پس از دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر شاید خیلی ها دوست ندارند برای بار سوم قهرمان شویم. چالش هایی که امسال با آنها روبرو خواهیم شد باورنکردنی خواهند بود.»

 

گواردیولا در مورد توجیه وی ای آر در مورد این قضیه گفت:« بهتر است از مسئول وی ای آر در این مورد سوال کنید و نه از من.»

 

 

Image

 

Image

دیدگاه‌ها