کد خبر : 1632702 | 04 شهریور 1398 ساعت 20:15 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پایان مراسم انتخاب بهترین ها

بهترین‌های فوتبال بانوان؛ راضی و ناراضی

چهار بانوی فوتبالیست حاضر در مراسم بهترین های فوتبال ایران، اوضاع متفاوتی را پس از پایان مراسم داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، الهام فرهمند، هاجر دباغی و زهرا سربالی سه فوتبالست بانوی لیگ برتری بودند که به عنوان نامزدهای دریافت عنوان بهترین فوتبالیست سال و زهرا قنبری نیز خانم گل فعلی فوتبال ایران به عنوان بهترین گلزن پا به مراسم بهترین ها گذاشتند. بازیکنانی که در پایان مراسم برخی از آنها خوشحال بودند و برخی نیز ناراحت.


زهرا سربالی که در نهایت موفق شد عنوان بهترین بازیکن فوتبال بانوان ایران را از آن خود کند قطعا یکی از نفرات خوشحال پایان این مراسم بود. الهام فرهمند و هاجر دباغی نیز که به عنوان دو ملی پوش کارآمد تیم سپاهان، با توجه به رتبه تیم خود در رقابت های لیگ، شانس کمی برای خود برای کسب عنوان بهترین قائل بودند و به همین دلیل دیده شدن آنها و حضور در جمع نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن می توانست برای آنها اتفاقی خوب به حساب بیاید.


اما در نهایت می رسیم به زهرا قنبری، گلزن تیم شهرداری بم و تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان خانم گل دو فصل اخیر فوتبال ایران، در لیگی که گذشت توانست یکی از بهترین سال های فوتبالی خود را به پایان برساند و رکورد گلزنی در تاریخ فوتبال بانوان را نیز جابجا کند. قنبری که تصور می کرد نام خود را بین یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن نیز ببیند در نهایت با کسب همان تندیس خانم گلی فوتبال ایران به کار خود در این مراسم خاتمه داد و به همین دلیل بعد از مراسم اعتراض خود را با مصاحبه با رسانه های مختلف نشان داد. اعتراضی که البته به حق نیز بود و این مهاجم می توانست حداقل به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر بانوان مطرح شود.

 

1429591

 

عکس از: ایرنا

دیدگاه‌ها