کد خبر : 1632713 | 04 شهریور 1398 ساعت 21:00 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان خیلی زود شکست را فراموش می‌کند

کریمی: هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم

هافبک پیکان از انگیزه تیمش برای جبران شکست هفته اول اینبار در جدال با نساجی مازندران خبر می‌دهد.

کریمی: هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی، هافبک باتجربه پیکان مدعی است این تیم قادر خواهد بود با دستیابی به هماهنگی بیشتر و سود بردن از فرصت‌ها به نتیجه لازم طی دیدارهای آتی دست یابد. او درباره دیدار برابر پدیده شهر خودرو می‌گوید: بازی را خوب شروع کردیم و حتی می‌توانستیم به دروازه حریف نیز برسیم اما در اواخر نیمه اول تمرکز تیم در تمامی خطوط برهم خورد. ما نباید این اشتباهات را تکرار کنیم و هرچند باید این مساله را در نظر گرفت که تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای رسیدن به هماهنگی نیازمند فرصت بیشتری هستیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم توانستیم مالکیت توپ را از آن خود کنیم و موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم و کاملا مشخص بود که با توجه به اندوخته دو گله پدیده، آنها بیشتر روی ضدحملات چشم دوخته‌اند. ما کمی بدشانس بودیم وگرنه رسیدن به گل دور از دسترس نبود و حریف خیلی خوب روزنه‌های دفاعی‌اش را بست.

 

کریمی درباره دیدار این هفته تیمش برابر نساجی گفت: نساجی در مازندران از پشتوانه بزرگی برخوردار است و هواداران این تیم مطمئنا در اولین دیدار خانگی با شور و هیجان بالایی حاضر خواهند شد. باید بتوانیم این فشار را از تیم دور کنیم و با فراموشی شکست برابر پدیده تمرکز بالایی داشته باشیم. مطمئنا حق اشتباه در این بازی نخواهیم داشت و همه تلاش خواهیم کرد تا دست پر از قائمشهر خارج شویم.
هافبک پیکان که در آخرین اردوی تیم ملی شانس حضور در جمع شاگردان ویلموتس را به دست آورده بود، در ادامه صحبت‌هایش گفت: پیکان هنوز چیزی از دست نداده است. بازیکنان خوبی در اختیار داریم. خصوصا اینکه تیم ما جوانتر نیز شده است و با هماهنگی بیشتر قادر خواهیم بود تا در جمع مدعیان فصل حاضر شویم. این خواسته بازیکنان است و ما با شناخت کامل پتانسیل تیم با این ادعا فصل را ادامه خواهیم داد و امیدوار به نتایج بهتر هستیم.

دیدگاه‌ها