کد خبر : 1632740 | 04 شهریور 1398 ساعت 23:01 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

باهنر: فوتبالدوستان آذربایجان ما را حمایت کنند

یونس باهنر در خصوص دیدار تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: باید بازی فردا را ببریم و اولین برد را کسب کنیم.

باهنر: فوتبالدوستان آذربایجان ما را حمایت کنند

به گزارش ورزش سه، یونس باهنر سرمربی تیم شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ما راجع به بازی فردای این تیم گفت: ما دو تا بازی اول را واگذار کردیم. اوایل فصل به مشکل برخوردیم. فکر می‌کنم که قبل مسابقات کلا 20 جلسه هم تمرین نکرده بودیم که 10 جلسه هم برای بازیکنان تستی بود و 10-11 جلسه بیشتر تمرین نکرده بودیم که وارد مسابقات شدیم و دو بازی اول را واگذار کردیم. هر چند که مستحق باخت نبودیم و بازی حداقل باید مساوی می‌شد. فردا یک بازی حساس با خوشه طلایی داریم که تیم خوبی است. آنها با یک برد و یک مساوی چهار امتیاز دارند و امیدوارم بازی خوبی شود. ما حتما باید بازی فردا را ببریم.

 

باهنر درخصوص ترکیب تیمش گفت: ما یکی دو تغییر بیشتر نداریم. فکر می‌کنم که بازیکنانمان می‌توانند بهتر از اینها کار کنند و حتما  در هفته های آینده بیشتر از تیم علم و ادب خواهید شنید.

 

اودر پاسخ به این سوال که هواداران این تیم را باید به چه نامی خطاب  کرد، گفت: شهرداری تبریز تیم را واگذار کرده است و آقای میرباقرزاده و مالک باشگاه هستند و مراحل قانونی هم کاملا انجام شده و این تیم با نام علم و ادب در مسابقات لیگ شرکت می‌کند.

 

سرمربی نماینده تبریز در لیگ یک صحبت های خود را به این شکل پایان داد: خوشبختانه اولین بازی که در تبریز داشتیم هوادارانمان آمدند و حمایت کردند. حتما فردا هم حمایت می‌کنند. این تیم به حمایت هواداران احتیاج دارد، حتما می‌گویم که هوادارانمان باز هم باید بیایند.

دیدگاه‌ها