کد خبر : 1633246 | 07 شهریور 1398 ساعت 10:58 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از فورچونه در مقابل پرسپولیس (عکس)

کوین فورچونه مهاجم تیم فوتبال تراکتور در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور آذربایجان تمرینات خود را برای دیدار با پرسپولیس زیر نظر مصطفی دنیزلی پیگیری می‌کند. آن ها امروز برای آخرین بار تمرین خواهند کرد و سپس مربی ترک تبار، پروسه انتخاب 11 بازیکن را شروع می‌کند. با این حال شاید تنها نقطه ابهام ترکیب تراکتور، حضور یا عدم حضور خارجی های این تیم باشد.

 

میمبلا، سوگیتا، فورچونه و مازولا 4 خارجی تراکتور هستند که در پست های هجومی به میدان می‌روند. علاوه بر این چهار بازیکن، تی تی ها چند عنصر داخلی نام آشنا نیز در خط حمله دارند و همین سبب شده تا رقابت خوب و سختی در تمرین تیم تبریزی شکل بگیرد.

در بازی با نفت مسجد سلیمان مازولا به عنوان بازیکن تعویضی و سوگیتا در قامت مهره فیکس به کار گرفته شدند اما میمبلا و فورچونه احتمالا برابر پرسپولیس رونمایی خواهند شد. کوین فورچونه مهاجم 30 ساله فرانسوی که بیشتر دوران فوتبالش را در کشور خود سپری کرده، به ادعای باشگاه تراکتور گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است و طبیعتا یکی از کاندیداهای آقای گلی نیز به شمار می رود.

 

 

در این چند سال تی تی ها مهاجمان خارجی چون لوسیانو ادینهو و آنتونی استوکس را به عنوان مدعی آقای گلی در ترکیب خود داشتند و حالا به فورچونه دل بسته اند؛ بازیکنی که در سال های اخیر هر فصل تعداد گل هایش دو رقمی بوده و باید دید برابر پرسپولیس چه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها