کد خبر : 1633262 | 07 شهریور 1398 ساعت 12:05 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

حکایت جالب تیمی که صدرنشین لیگ‌یک است(عکس)

تیم خوشه طلایی در هفته سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با شکست سه بر صفر تیم علم و ادب یا همان شهرداری در تبریز 7 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

حکایت جالب تیمی که صدرنشین لیگ‌یک است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این صدرنشینی اما ذوق زدگی محسن عاشوری سرمربی تیم را به همراه نداشت! او می گوید دلیلی برای مغرور شدن وجود ندارد چرا که خیلی از تیم ها از جمله تیم او به طور جدی محک نخورده اند. تیم خوشه طلایی تنها تیم دسته اولی است که در سه هفته سپری شده طعم میزبانی را نچشیده و هر سه بازی را در خارج از خانه برگزار کرده است به این دلیل که استادیوم شهید چمران ساوه دارای ایرادات اساسی است و تا زمانی که این ایرادات رفع نشود سازمان لیگ اجازه بازی در این استادیوم را نمی دهد و این تیم در هفته چهارم بازی ها هم باید در قم به میدان برود.

 

حضور خوشه طلایی در صدر جدول لیگ یک شاید برای فوتبال یک اتفاق باشد اما به نظر می رسد برای محسن عاشوری و شاگردانش اتفاق چندان تازه ای نباشد چرا که آنها اتفاقات مشابه را تجربه کرده اند البته نه در لیگ یک به این خاطر که خوشه طلایی اولین فصل حضور در لیگ یک را سپری می کند. تیم خوشه طلایی بعد از صعود به لیگ 2 در اولین فصل حضور در این لیگ مدعی صعود بود که در هفته آخر از صعود باز ماند اما فصل گذشته قهرمان لیگ 2 شد و به لیگ یک صعود کرد. خوشه طلایی فصل گذشته در لیگ 2 بیشترین برد را تصاحب کرد و در فاز دفاعی هم بهترین خط دفاعی را داشت. محبوبیت این تیم هم در ساوه مثال زدنی است به این خاطر که تیم از لیگ 3 به لیگ 2 و از لیگ 2 به لیگ یک آمد و با خرید امتیاز به این جایگاه نرسید.

 

1430176

 

نکته جالب در مورد خوشه طلایی عدم حضور بازیکن اسمی در ترکیب این تیم است و از سویی تیم با بودجه شخصی اداره می شود، به همین خاطر از نظر قراردادی هم یکی از تیم های معمولی لیگ یک به حساب می آید. آیا این تیم به دنبال صعود به لیگ برتر است؟ محسن عاشوری در پاسخ به این سوال می گوید او و تیمش بیش از آنکه به صعود به لیگ برتر فکر کنند به بازی پیش رو فکر می کنند. فلسفه جالب این مربی اما این است که می گوید هدف من و بازیکنان باید این باشد که از بازی و از حضور در فوتبال لذت ببریم و حضور ما در لیگ یک به فوتبال استان مرکزی و فوتبال کشور کمک کند. با این حال نمی شود از انگیزه های پنهان این مربی برای هدایت تیم به لیگ برتر به راحتی گذشت. مربی ای که از رانت اسمش برای حضور در تیم ها استفاده نکرده است. او که در برهه ای دستیار مصطفی دنیزلی در تیم پرسپولیس بود و حتی سرمربی موقت این تیم شده بود خیلی راحت این تیم را به بهانه عدم توجه به خویش از سوی ژوزه، مربی وقت پرسپولیس کنار گذاشت و بعد از حضور در تیم های پایه پرسپولیس و دستیاری اصغر مدیر روستا و فرشاد پیوس رهبری تیم های دسته دومی را برعهده گرفت و حضورش را در لیگ یک مدیون هدایت تیم خوشه طلایی است.

 

1430177

 

تماشاگران ساوه ای می توانند نقش غیر قابل انکاری در ادامه موفقیت های این تیم داشته باشند البته به شرطی که استادیوم شهید چمران ساوه آماده شود. این تیم در آخرین بازی خانگی در لیگ 2 و در بازی با آرمان گهر که با قهرمانی خوشه طلایی همراه بود 5 هزار تماشاگر را حامی خود می دید.

دیدگاه‌ها