کد خبر : 1633279 | 07 شهریور 1398 ساعت 13:35 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت یوونتوس از ساری: سیگار را ترک کن!

باشگاه یوونتوس از اینکه سرمربی این تیم، مائوریتزیو ساری، با وجود ابتلا به ذات‌‌الریه حاضر نیست سیگار را ترک کند ناراحت بوده و از دست ساری عصبانی است.

عصبانیت یوونتوس از ساری: سیگار را ترک کن!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ایتالیایی باشگاه یوونتوس از اینکه سرمربی جدیدش، مائوریتزیو ساری، با وجود ابتلا به بیماری ذات‌الریه حاضر به ترک سیگار نبوده و حتی حاضر نیست تعداد کمتری سیگار بکشد عصبانی است و رفتار ساری را درست نمی‌داند.

 

1430195

 

ساری 60ساله که فصل پیش هدایت چلسی را به عهده داشت ولی در ابتدای تابستان به یوونتوس آمد از اوایل ماه جاری میلادی به  بیماری ذات‌الریه دچار شده است. بعد از توصیه پزشکان باشگاه مبنی بر استراحت ساری او در دو بازی اول یوونتوس در فصل جدید سری آ در کنار زمین حاضر نبوده است.

 

این در حالی است که در ایتالیا گفته می‌شود با بهبود نسبی وضعیت ساری به نظر می‌رسد او از پزشکان باشگاه چراغ سبز دریافت کرده و ممکن است در بازی بعدی یووه مقابل تیم سابقش ناپولی از کنار زمین هدایت تیمش را به عهده داشته باشد.

 

اما رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند بعد از ابتلای ساری به ذات‌الریه مدیران ارشد یوونتوس نگران عادت سیگار کشیدن ساری شده‌اند و به او اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند در طول درمان او سیگار را ترک کند. اما روزنامه کوریره دلو اسپورت این هفته عکسی از ساری منتشر کرد که او در کنار خانه‌اش در کنار هواداران یووه ایستاده بود و یک پاکت سیگار در دست داشت.

 

گفته می‌شود مدیران یووه از اینکه ساری با وجود بیماری حاضر به گوش دادن به توصیه باشگاه نبوده ناراحت هستند و می‌خواهند سرمربی‌شان با تمرکز کامل برای بازگشت هر چه سریعتر به تمرینات یووه تلاش کند و دست‌کم تا بهبود کامل سیگارهای کمتری بکشد.

 

دیدگاه‌ها