کد خبر : 1633508 | 08 شهریور 1398 ساعت 12:46 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی و تجربه محبوبیت در کمتر از ۹۰ دقیقه

مدافع استقلال به خاطر عملکردی که در بازی برابر فولاد داشت در همان دقایق ابتدایی بازی به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی بازی اول استقلال برابر ماشین سازی را به دلیل محرومیت از دست داده بود اما در بازی با فولاد در غیاب محمد دانشگر در کنار عارف غلامی به میدان رفت تا تلاش کند خط دفاع استقلال را مستحکم کند.

 

یزدانی در همان دقایق ابتدایی بازی با یک تکل به موقع زیر پای شیمبا اجازه نداد این بازیکن ضربه به سمت دروازه بزند و درست همان دقیقه بود که هواداران به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

 

مدافع استقلال در تمام طول بازی تمام ضربات سر را بالاتر از مهاجمان فولاد زد و به جز یک صحنه که نزدیک بود پاس روبه عقبش به موقعیت منجر به گل تبدیل شود در تمام دقایق بازی نمایش بی نقصی  داشت و نکته جالب این که در طول بازی هم تماشاگران استقلال به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

 

یزدانی یک بار هم فرصت داشت که دروازه فولاد را باز کند اما ضربه سر او با اختلاف زیاد به بیرون رفت و در کل این بازیکن یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی شب گذشته برابر فولاد بود بازی که در آن بازیکنان استقلال نمایش چندان خوبی نداشتند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها