کد خبر : 1633547 | 08 شهریور 1398 ساعت 14:36 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و تایید جدایی دو بازیکن دیگر منچستر

سرمربی نروژی منچستریونایتد امروز تایید کرد که کریس اسمالینگ و متئو دارمیان به صورت قرضی این باشگاه را ترک خواهند کرد.

سولسشر و تایید جدایی دو بازیکن دیگر منچستر

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رسانه های انگلیسی خبر از انتقال قرضی قریب الوقوع کریس اسمالینگ به آاس رم دادند. باشگاه ایتالیایی برای این انتقال 2.7 میلیون پوند به منچستر پرداخت خواهد کرد و بند خرید نیز در آن گنجانده نخواهد شد.

اوله گنار سولسشر امروز در نشست خبری بازی با ساوتهمپتون تایید کرد که اسمالینگ برای عقد قرارداد با رم راهی ایتالیا شده است. او همچنین تایید کرد که متئو دارمیان نیز تا دوشنبه به یکی از تیم های سری آ ملحق خواهد شد.

اسمالینگ که سال 2010 از فولام به یونایتد پیوست، در 323 بازی توانسته 18 گل برای این تیم بزند اما با ورود هری مگوایر و با توجه به اینکه دیگر در برنامه های سولسشر جای ثابت ندارد، ترجیح داد یونایتد را به مقصد رم ترک کند. جالب اینکه پیش از این در نقل و انتقالات تابستانی، دو بازیکن دیگر یونایتد یعنی روملو لوکاکو و الکسیس سانچس نیز منچستر را به مقصد سری آ ایتالیا و تیم اینتر ترک کرده اند.

 

 

1430574

 

 

سولسشر در مورد جدایی اسمالینگ گفت:« قضیه کریس اسمالینگ در همین چند روز اخیر مطرح شد و این یک فرصت خوب برای کریس محسوب می شود. ما در این مورد صحبت کردیم و به او گفتم که نمی توانم قول بدهم فصل جاری در ترکیب ثابت قرار بگیری. ما شش مدافع وسط آماده داریم و طبیعی بود که اسمالینگ فرصت رفتن به رم را از دست ندهد. بازیکنان انگلیسی زیادی شانس بازی در سری آ را پیدا نمی کنند. او راهی یک تیم بزرگ و یک لیگ معتبر خواهد شد و می تواند یک سال بعد آماده تر و با تجربه بیشتر برگردد.»

 

 

1422877

 

 

سولسشر در مورد جدایی متئو دارمیان  و مارکوس روخو نیز گفت:« بله متئو دارمیان هم احتمالا ما را ترک خواهد کرد و به ایتالیا بر می گردد اما هیچ شانسی برای مارکوس روخو برای جدایی وجود ندارد و او در منچستر خواهد ماند. ما حالا تیمی از لحاظ نفری کمتر ولی از لحاظ کیفی بهتر و متحدتر داریم و برای اهداف مان خواهیم جنگید.»

 

منچستر پس از برتری بر چلسی، تساوی برابر وولوز و شکست عجیب خانگی مقابل پالاس، خود را برای مصاف برابر ساوتهمپتون(فردا ساعت 16) آماده می کند.

 

 

دیدگاه‌ها