کد خبر : 1633554 | 08 شهریور 1398 ساعت 21:00 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی یک نیمه‌ای سایپا و گل گهر

سایپا صفر _گل گهر صفر/ بدون گل، بدون موقعیت

دیدار سایپا و گل گهر سیرجان در پایان نود دقیقه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

سایپا صفر _گل گهر صفر/ بدون گل، بدون موقعیت

به گزارش ورزش سه ، مسابقه دوتیم سایپا و گل گهر در ورزشگاه دستگردی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا هر دو تیم تنها با یک امتیاز این بازی را به اتمام برسانند.


این درحالی است که با توجه به بازی سایپا در دیدار اول مقابل ذوب آهن انتظار می رفت این تیم بازی به مراتب بهتری را به نمایش بگذارد اما در این دیدار محمدرضا سلیمانی گلزن اول این تیم از ابتدا در ترکیب این تیم قرار نگرفت و سایپا آن برندگی لازم را نداشت. از طرفی گل گهر سیرجان که برای یک تساوی پا به میدان گذاشته بود در نهایت توانست به هدف خود در این بازی دست یابد.


سایپا-گل گهر سیرجان
۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰

 

داور: علی صفایی
کمک ها: تورج عیوض محمدی – رحیم شاهین
کمک داوران اضافی: علی اصغر مومنی – حسین زمانی
داور چهارم: محمدعلی پورمتقی
ناظر: سعید بطحایی

 

ترکیب سایپا :

 

حامد فلاح زاده، مجتبی لطفی، سعید محمدفر، آرمین سهرابیان، کمال نیکخوی، روزبه شاه علیدوست، معین عباسیان، رضا جعفری ( ۵۹-محمد رضا سلیمانی)، امیر حسین حسین زاده (۸۷_ ابوالفضل جلالی)، محمد شریفی، آرمان رمضانی (۷۱-مجید علیاری)


ترکیب گل گهر:

 

میلاد فراهانی، عبداله حسینی، علیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، پیمان نامور، سجاد آشوری(۷۸- علی قربان خانی)، امین پورعلی حسام پورهاشم، کوین جانسون(۸۷- داسیلوا)، بهنام برزای، پیمان رنحبری(۶۸- مهرداد بایرامی) 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ۱۵: ضربه ایستگاهی روزبه شاه‌علی دوست درست همان جایی زده شد که میلاد فراهانی حضور داشت.

دقیقه ۲۳: پاس خوب و در عرض مهاجم سایپا به آرمان رمضانی رسید اما ضربه آرام او از فاصله ای نزدیک را فراهانی از آن خود کرد.

دقیقه۴۳: ارسال حسام هاشم پور روی دروازه سایپا با دخالت به موقع آرمین سهرابیان همراه شد تا همچنان دو تیم بدون گل بازی را دنبال کنند.

دقیقه ۵۰: ضربه مهاجم گل گهر به بدن مدافعان سایپا برخورد کرد که بازیکنان گل گهر اعتقاد داشتند که داور باید اعلام پنالتی کند اما داور این دیدار چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه ۵۴: ضربه رو پای جانسون هافبک هلندی گل گهر با اختلاف از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۲: شوت  محکم سعید محمد فر از فاصله ای نسبتاً دور با برخورد به مدافعان گل گهر بلوکه و روانه اوت شد .

دقیقه ۷۶: ضربه آرام مهراد بایرامی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان حامد فلاح زاده جای گرفت.

دقیقه ۸۲: ضربه کرنر ارسالی از جناح راست، در دهانه دروازه می رفت تا با یک اشاره درون دروازه گل گهر جای بگیرد اما مدافعان سیرجانی توپ را از مهلکه خطر نجات دادند.

دقیقه ۸۳: نفوذ سعید محمد فر به درون محوطه جریمه با یک ارسال همراه شد که همین ارسال روی تیرک دروازه گل گهر فرود آمد و می رفت تا سایپا به گل اول برسد.

دقیقه ۸۷: نفوذ به داخل عمق دفاع، سلیمانی را در موقعیت خوبی قرار داد اما او با بی دقتی فرصت خوبی را از دست داد.

دیدگاه‌ها