کد خبر : 1633634 | 08 شهریور 1398 ساعت 20:20 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: در مورد نیمار چیزی برای گفتن ندارم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد از شنیدن سوال در مورد انتقال نیمار به نوکمپ، خسته شده است.

والورده: در مورد نیمار چیزی برای گفتن ندارم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار دو سال بعد از جدایی غیرمنتظره از بارسا، خواهان بازگشت به جمع آبی و اناری هاست و مدیران دو باشگاه هم در چند روز گذشته مذاکرات متعددی داشتند. در حالی که بارسا ترجیح می دهد بازیکنانی مانند عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال نیمار به باشگاه پاریسی بدهد، پی اس جی خواهان دریافت رقمی نزدیک به 222 میلیون یورویی شده که دو سال پیش برای خرید ستاره برزیلی هزینه کرده است.

این در حالی است که بازار نقل و انتقالات تابستانی روز دوشنبه به پایان می رسید و والورده خوشحال است که با این اتفاق، دیگر سوالی در مورد نیمار از او پرسیده نخواهد شد.

 

1426754

 

 

او پیش از دیدار فردای تیمش مقابل اوساسونا گفت:" من واقعا منتظرم که روز پایان نقل و انتقالات فرا برسد و آنوقت همه می توانند استراحت کنند و همه ما از شرایط همه چیز مطلع می شویم زیرا این مسئله مدت هاست که در جریان است.

در مورد موضوع نیمار، من چیزی برای گفتن ندارم. او بازیکن تیم دیگری است. ما به حریفان مان احترام می گذاریم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد."

والورده همچنین در مورد راکیتیچ گفت:" او بازیکن فوق العاده ای است که بازی های زیادی در اینجا انجام داد و چیزی وجود دارد که باعث شود فکر کنم او اینجا نخواهد ماند."

عثمان دمبله در اولین دیدار فصل بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو دچار آسیب دیدگی شد و سرمربی بارسلونا در مورد شرایط او گفت:" در حال حاضر، او مصدوم است. باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. من قصد ندارم در مورد دمبله چیز دیگری بگویم."

 

 

1429214

 

خوان میراندا، مدافع چپ بارسا، در آستانه پیوستن به شالکه است و دیوید واگنر، سرمربی باشگاه آلمانی، تایید کرد که این بازیکن در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار دارد.

والورده هم در این مورد گفت:" ما فصل گذشته او را مدافع چپ دوم مان قرار دادیم. او کیفیت فوق العاده ای دارد و باید به پیشرفتش ادامه بدهد بنابراین می تواند برگردد. همه چیز به خود او بستگی دارد."

دیدگاه‌ها