کد خبر : 1633664 | 08 شهریور 1398 ساعت 22:16 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان بازنده سربلند در جدال قائمشهر

سریال اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی علیه حسین فرکی

نساجی در شرایطی برابر پیکان به برتری پرگل دست یافت که اتفاقات عجیبی منجر به این شکست توسط شاگردان فرکی شد.

سریال اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی علیه حسین فرکی


به گزارش "ورزش سه"، پیکان دومین شکست پیاپی خود را در شرایطی تجربه کرد که در آن نقش بازیکنان این تیم غیرقابل انکار است. اشتباهات فردی برای دریافت گل و در سمت مقابل نیز فرصت سوزی بازیکنان این تیم باعث شد تا حسین فرکی برای دومین بازی پیاپی نیز در قامت مربی شکست خورده در نشست خبری حاضر شود.

 

شاگردان حسین فرکی که بازی را با توجه به فشار هواداران حریف کمی سراسیمه و پر اشتباه دنبال می‌کردند، بعد از دریافت گل، خیلی زود توانستند به بازی برگردند و توسط مغانلو به گل تساوی رسیدند. اما اتفاقاتی عجیب بعد از ثبت این گل رقم خورد که در نهایت منجر به شکست حسین فرکی و شاگردانش شد.


ابتدا این ابراهیم صالحی بود که با حضور پشت محوطه جریمه تیمش به دنبال دفع حمله حریف بود اما اشتباه محاسباتی او برای قرار دادن توپ در اختیار وحید شیخ ویسی باعث شد تا بازیکن نساجی پشت مدافعان پیکان در مصافی تک به تک با گلر این تیم، گل دوم را به ثمر برساند و شیرازه این تیم را بپاشاند.

 

در نیمه دوم هم این شیخ ویسی بود که با دو شاهکار خود باعث شد تا تیمش کاملا در مسیر شکست قرار بگیرد. ابتدا او در شرایطی که حریف با ارسالی از زمین خودی، محوطه جریمه‌اش را نشانه گرفته بود، با خروجی اشتباه باعث شد تا اینبار شجاعی از بالای سر او، دروازه این تیم را نشانه بگیرد و گل سوم را به ثمر برساند. او در شاهکاری دیگر، اینبار شوت راه دور دهقانی را به مبتدیانه‌ترین شکل ممکن دفع کرد تا توپ در ادامه مسیر راهی دروازه پیکان شود و گل چهارم رقم بخورد.

 

1430701


اتفاقی که باعث شد صبر حسین فرکی پایان یابد و او دروازه‌بان تیمش را از زمین خارج کند و امینی را روانه زمین کرد. پیکان اما از این لحظه با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت، حملات همه جانبه خود را به سمت دروازه نساجی استارت زد و با گلی که اینبار واسعی به ثمر رساند انگیزه حتی جبران نتیجه را نیز به دست آوردند. اتفاقی که با گل دوباره شهریار مغانلو و کم کردن فاصله به یک گل برای آنها نزدیک‌تر نیز شد.


از اینجای بازی اما بار دیگر سایه بدشانسی روی فرکی افتاد و تیمش با از دست دادن موقعیت‌هایی باورنکردنی در نهایت شکست را پذیرا شد. ابتدا این واسعی بود که روی اشتباه دوباره خط دفاعی نساجی در مصاف تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت و ضربه‌اش را به بدترین شکل ممکن به بدن محمدامین رضایی کوبید و این در حالی بود که یک مهاجم دیگر در سمت مقابل و در آستانه دروازه خالی در انتظار شکل گیری موقعیت بود. در ادامه تکمیل بدشانسی‌های حسین فرکی این میلاد پورصف شکن بود که در ایده‌آل ترین فرصت و در مصافی تک به تک با گلر نساجی ضربه ای باورنکردنی به توپ زد که مسیر اوت را در پیش گرفت و آه از نهاد حسین فرکی بلند شد.


حسین فرکی که امیدوار بود دومین جدال تیمش را با کسب امتیاز به پایان برساند، روی اشتباهات باورنکردنی بازیکنانش در سود بردن از موقعیت‌ها و دفع حملات حریف، در نهایت با شکست قائمشهر را ترک کرد و باید دید در فرصتی که تعطیلات لیگ نصیب او کرده قادر است از این چالش عبور کند و تیمش را در مسیر پیروزی قرار دهد یا خیر. با اینحال نباید از نمایش جسورانه نساجی که در زمین خود و با حمایت هوادارانش به دنبال این بود تا پیروزی را نصیب آنها کند به سادگی گذشت و آنها خصوصا در نیمه اول با نمایش بی نقص و حملات پردامنه خود حریف را در مسیر اشتباهات قرار داده بودند و در نهایت هفته دوم را با چهارمین امتیاز به پایان رساندند.

دیدگاه‌ها