کد خبر : 1633668 | 08 شهریور 1398 ساعت 22:40 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم برابر نساجی حتی برنده باشیم

فرکی: تشخیص دادم شیخ ویسی باید تعویض شود

سرمربی پیکان بعد از شکست تلخ تیمش برابر نساجی در نشست خبری حضور یافت و به تشریح این بازی پرداخت.

فرکی: تشخیص دادم شیخ ویسی باید تعویض شود

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی که شب تلخی را در استادیوم شهید وطنی قائمشهر پشت سر گذاشت، در نشست خبری با اشاره به اشتباهات بازیکنانش، از امیدواری برای جبران این شکست در ادامه خبر داد.


سرمربی پیکان درباره این بازی گفت: در هفته دوم لیگ بود و با هفت گل گویای همه چیز است. بازی زیبا و قشنگی بود و بهرحال تماشاچیان از آن لذت بردند. ما از ابتدا مصمم شدیم که بدون عقب نشینی و فوتبال تهاجمی نتیجه را به سود خودمان کنیم. در شروع و 30 دقیقه ابتدایی بازی را در دست داشتیم و در ادامه متاسفانه دو گل دریافت کردیم که تمرکز تیم را برهم زد. نیمه اول را با شکست پایان دادیم اما بین نیمه به بچه ها توصیه داشتیم که تلاش داشته باشند و برای شکست چیزی برای از دست دادن نداشتیم و باید برای جبران تلاش می کردیم. در نیمه دوم اما در 15 دقیقه اشتباهات فاحشی داشتیم و بازی 4-1 شد. باید اما از بازیکنان تشکر کنم. از هواداران نساجی و تیم قابل احترام اما به بازی برگشتیم و گل های خوبی زدیم. دو پنالتی و یک گل در جریان بازی و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم بازی را ببریم. چرا که دو موقعیت از دست دادیم. در 30 دقیقه پایانی بچه ها عالی بودند و خیلی تلاش کردند. به تیم حریف تبریک می گویم ولی ما چهار گل به نساجی هدیه کردیم.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که جو استادیوم در قائمشهر به چه شکل بوده گفت: من روز گذشته هم از هواداران نساجی و انرژی آنها تشکر کردم. خاطره فصل گذشته ما درست است که با شکست همراه بود اما بازیکن ما به خاطر آن بازی دو جلسه محروم شد اما هواداران به ما کاری نداشتند و جو عالی بود. این برای ما هم خوب است که استادیوم پر باشد و ما از آن لذت خواهیم برد. بازی بدون تماشاچی دلچسب نیست و قشنگی فوتبال به حضور آنهاست. ما در زمین خودمان زیادی تماشاچی نداریم و در دیدارهایی که برابر هوادار بازی می کنیم لذت می بریم. 


سرمربی پیکان درباره تعویض شیخ ویسی گفت: ما چهار اشتباه داشتیم و امکان داشت در ادامه هم اتفاق بیفتد. ما تشخیص دادیم که تمرکز ندارد و صلاح این بود.


فرکی در ادامه درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: من فکر می کنم کل تیم ما تلاش خود را کرد. هم دفاع و هم هافبک و هم مهاجمان و حالا اینکه دروازه بان مقصر است یا دفاع توجهی به آن ندارم. گاهی گلرها تمرکز لازم را ندارند و طبیعی است. در مورد گلر اقدام کردیم تا شرایط را به نفع خودمان کنیم اما دفاع ما در ادامه بازی بدون اشتباه بازی کرد. حریف را مهار کرد و بازی را نیز به شرایط مناسبی برای خودمان تبدیل کردیم. ما تیمی هستیم که هنوز زمان زیادی نیاز داریم تا بتوانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما مهران موسوی را در اختیار نداشتیم، فراز امامعلی و جابر انصاری هم نیستند و شریفات هم تازه به ما اضافه شده و مطمئنا در ادامه بهتر خواهیم شد. اشتباهاتی که امروز داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل شد و بدشانسی ما بود.

دیدگاه‌ها