کد خبر : 1633673 | 08 شهریور 1398 ساعت 23:09 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

کیفیت چمن باعث این نتیجه شد!

بادامکی: بازی از دست داور خارج شده بود

با توجه به اخراج رضا مهاجری در دقایق پایانی جدال با پیکان، بادامکی به عنوان عضو کادرفنی نساجی در نشست خبری حضور یافت و به سوالات پاسخ داد.

بادامکی: بازی از دست داور خارج شده بود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در یک بازی پرگل و هیجان انگیز برابر پیکان به برتری دست یافت تا هفته دوم را با کسب چهار امتیاز به پایان برساند. در این دیدار که با نتیجه 4-3 به سود نساجی خاتمه یافت، رضا مهاجری به دلیل اعتراضات پیاپی به داوری از زمین اخراج شد.


حسین بادامکی مربی نساجی با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی و نتیجه آن گفت: بازی را دیدید چه اتفاقاتی افتاد. در روزی که می‌توانستیم به راحتی با گلهای زیاد بازی را به پایان برسانیم، با وجود اینکه 4 بر یک جلو بودیم و با وجود احترام به پیکان که به خوبی ما را آنالیز کرده بودند، می‌دانستند بازی را روی زمین انجام می‌دهیم، بازی را کنترل و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. متاسفانه باید بگویم اتفاقات به گونه ای رقم خورد و آنقدر سوت های اشتباه که نمی‌گویم از روی عمد، زده شد که همه تیم را متشنج کرد و به راحتی سرمربی را از دست دادیم. داور می‌توانست بازی را به راحتی مدیریت کند.


وی در ادامه گفت: با این فشاری که روی تیم بود بازیکنان ما خوب بازی کردند. خیلی خوب می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم اما اتفاقاتی افتاد که بازی با این نتیجه تمام شد. از هواداران تشکر می‌کنم که خیلی خوب ما را حمایت کردند. توقع این است با وجود هواداران به حریفان‌مان غلبه کنیم.


مربی نساجی در واکنش به سوالی درباره عملکرد خط دفاعی این تیم که با دریافت سه گل و شانس‌های زیاد به پیکان همراه بود گفت: کیفیت چمن روی بازی تاثیرگذار است اما نمی‌توانیم مرتب در چمن مصنوعی بازی کنیم. از روز دوشنبه ما در ساری تمرین می‌کنیم اما نمی‌توان همیشه روی چمن مصنوعی تمرین کرد. کیفیت توپ و چمن روی بازی تاثیرگذار است. امیدوارم در آینده به شرایط ایده‌آل در چمن طبیعی برسیم.


وی در خصوص اینکه تیمش بعد از ثبت گل، گل دریافت می‌کند و این اتفاق برابر گل گهر نیز رقم خورده بود گفت: اینکه اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد طبیعی است اما باید بازی را آنالیز کنیم و ببینیم مشکلات چیست؟ وقتی دو بازی گل می‌زنیم و بلافاصله گل می‌خوریم باید آنالیز کنیم. این مشکل را حل می‌کنیم و بازیکنان باتجربه باید بازی را مدیریت کنند.


بادامکی در واکنش به اینکه تعویض‌های این تیم با گلزنی پیکان همراه می‌شد گفت: وقتی اشتباهات داوری اتفاق می‌افتد، تمرکز بازیکن از نظر روانی بهم می‌خورد. ما بازیکنانی فرستادیم که می‌توانستند به ما کمک کنند اما بازی از دست داور خارج شد.

دیدگاه‌ها