کد خبر : 1633710 | 09 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل تایید کرد: مذاکره با رئال درباره آرئولا

توماس توخل، سرمربی PSG مذاکره این باشگاه با رئال مادرید درباره انتقال دروازه‌بانش آرئولا به برنابئو را تایید کرد و گفت مذاکراتی در جریان است.

توخل تایید کرد: مذاکره با رئال درباره آرئولا

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از دیدار دیروز این تیم مقابل متز در لیگ فرانسه، تایید کرد که بین باشگاه PSG و رئال مادرید مذاکراتی درباره انتقال سنگربان این تیم آلفونس آرئولا در جریان است. آرئولا در بازی دیروز در میدان حضور نداشت.

 

1430764

 

آرئولا در بازی دیروز پاری سن ژرمن، روی نیمکت نشسته بود و به جای او مارسین بولکا، دروازه‌بان 19ساله‌ای که امسال تابستان از چلسی به PSG منتقل شده  از دروازه پاریسی‌ها محافظت می‌کرد. با توجه به شایعات روزهای اخیر درباره احتمال انتقال آرئولا به رئال مادرید، عدم حضور او در این بازی شایعات را قوی‌تر کرد.

 

بعد از بازی توماس توخل در این باره گفت:" انتقال آرئولا ممکن است، بله. در حال حاضر بین دو باشگاه و آلفونس مذاکراتی در جریان است. برای همین او امروز تصمیم گرفت بازی نکند".

 

بر اساس گزارش‌های اخیر، رئال مادرید قصد دارد در قراردادی با PSG آرئولا را به برنابئو منتقل کرده و کیلور ناواس و احتمالا یک بازیکن دیگر را روانه پاریس کند. ناواس قصد دارد برای فرار از نیمکت‌نشینی رئال را ترک کرده و راهی پایتخت فرانسه شود و با این تفاصیل به نظر می‌رسد این معامله برای همه طرفین سودمند خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها