کد خبر : 1633725 | 09 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فودن بیش از حد خجالتی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با تمجید از فیل فودن پدیده جوان تیمش می‌گوید فودن خیلی خجالتی است و بیش از حد به او احترام می‌گذارد.

گواردیولا: فودن بیش از حد خجالتی است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با تمجید از کیفیت بالای پدیده جوان و 19ساله تیمش فیل فودن به او توصیه کرد که برای تحمیل خود به سیتی و بدست آوردن فرصت برای حضور بیشتر در ترکیب اصلی این تیم خجالت بیش از حد را کنار گذاشته و خود را به تیم تحمیل کند.

 

1430792

 

فودن 19ساله که یکی از ستاره‌های نوظهور فوتبال انگلیس به حساب می‌آید برای اولین بار در سال 2017 در 17سالگی پیراهن تیم بزرگسالان سیتی را به تن کرده است. اما در تیم پرستاره منچسترسیتی، حضور مداوم در ترکیب برای فودن امکان‌پذیر نبوده و گواردیولا یکی از دلایل آن را خجالتی بودن بیش از حد این پدیده جوان انگلیسی می‌داند.

 

گواردیولا در این باره گفت:" فودن خجالتی است. دلم می‌خواهد بیشتر با من حرف بزند ولی هر وقت به سمت فیل فودن می‌روم تا با او صحبت کنم، طوری به من نگاه می‌کند که احساس می‌کنم احترامی که برایم قائل است بیش از حد زیاد است، یعنی بیشتر از احترامی که یک بازیکن باید به مربی‌اش بگذارد".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" بعد از دو سه فصل حضور در این تیم، اینقدر احترام دیگر لازم نیست. ولی البته این طبیعی است چون فودن فقط 19 سال سن دارد. او حالا برای تیم زیر 21سال سیتی به طور مرتب بازی می‌کند و این خیلی خوب است. در مورد او همه چیز دارد در مسیر درست پیش می‌رود".

 

دیدگاه‌ها