کد خبر : 1633744 | 09 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: منچستریونایتد تجربه‌ی خوبی نبود

روملو لوکاکو می‌گوید نمی‌داند چرا دوران حضورش در منچستریونایتد موفقیت‌آمیز نبوده ولی از این باشگاه انگلیسی به خاطر فرصتی که در اختیارش گذاشته قدردان است.

لوکاکو: منچستریونایتد تجربه‌ی خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم نروژی که در تابستان 2016 باقراردادی به مبلغ 91 میلیون دلار از اورتون راهی منچستریونایتد شد در این تیم نتوانست در حد انتظار بدرخشد و در تابستان جاری سرانجام اولدترافورد را ترک کرده و راهی اینترمیلان شد. لوکاکو می‌گوید نمی‌داند چرا دوران حضورش در یونایتد موفقیت‌آمیز نبوده ولی با اینحال از این باشگاه به خاطر فرصتی که در اختیارش گذاشته قدردان است.

 

1430823

 

لوکاکو در این باره گفت:" نمی‌دانم. سعی می‌کنم به عقب نگاه نکنم. من با توجه به گذشته‌ام کار بزرگی انجام دادم تا به اینجا برسم. هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد من یک روز فوتبالیست حرفه‌ای شوم. من به خاطر تجربه‌ای که در منچستریونایتد داشتم قدردانم. البته تجربه خوبی نبود چون ما نتوانستیم قهرمان شویم ولی من می‌خواستم با آن باشگاه به جامهای قهرمانی برسم. ولی آنها به من فرصت دادند و به این خاطر قدردانشان هستم".

 

مهاجم بلژیکی در ادامه گفت:" من این فرصت را داشتم تا در یکی از بزرگترین  باشگاه‌های دنیا بازی کنم و همیشه به آنها احترام خواهم گذاشت. در نهایت به این نتیجه رسیدم که اگر یونایتد را ترک کنم و تجربه متفاوتی را امتحان کنم برایم بهتر خواهد بود".

 

1430821

 

لوکاکو همچنین با انتقاد از گری نویل که حرفه‌ای‌گری او را زیر سوال برده بود می‌گوید تحسین مربیان سابق او نشان می‌دهد نویل در اشتباه است.

 

لوکاکو در این باره گفت:" کسی نباید حرفه‌ای‌گری من را زیر سوال ببرد. من برای فوتبال زندگی می‌کنم و سعی می‌کنم برای بهتر شدن و پیشرفت کردن هر کاری که  ممکن باشد را انجام بدهم. نویل می‌تواند راجع به آمادگی بدنی من صحبت کند ولی هیچوقت نباید حرفه‌ای بودنم را زیر سوال ببرد و بگوید من به اندازه کافی کار و تلاش نمی‌کنم. او نمی‌تواند چنین چیزی بگوید. همه مربی‌هایی که تا حالا با آنها کار کرده‌ام درباره من حرفهای خوبی زده‌اند و حرفه‌ای بودنم را تحسین کرده‌اند".

 

دیدگاه‌ها