کد خبر : 1636073 | 22 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: منچستریونایتد من را سپر بلا کرده بود

روملو لوکاکو می‌گوید باشگاه منچستریونایتد از او به عنوان سپر بلا استفاده می‌کرده و برای همین می‌خواسته هر طور شده این تیم را ترک کرده و راهی اینتر میلان شود.

لوکاکو: منچستریونایتد من را سپر بلا کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم ملی‌پوش بلژیکی که تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کرد و به اینترمیلان پیوست با انتقاد شدید از تیم سابقش می‌گوید یونایتد از او به عنوان سپر بلا استفاده می‌کرده و به همین علت بوده که او می‌خواسته هر طور شده این تیم را ترک کند.

 

لوکاکو در فصل جدید سری آ برای اینتر در دو بازی دو گل به ثمر رسانده و می‌گوید حالا در ایتالیا جا افتاده است. لوکاکو می‌گوید فصل گذشته بعد از روی کار آمدن اوله گنار سولسشر در یونایتد از چشم‌ها افتاده بوده و شیاطین سرخ از او به عنوان سپر بلا استفاده می‌کرده‌اند.

 

1433719

 

مهاجم بلژیکی اینتر در این باره گفت:" من را سپر بلا کرده بودند. یعنی هر چه می‌شد می‌گفتند تقصیر تو است. ولی اینتر تیمی بود که من به آن نیاز داشتم. من عاشق اینجا هستم و علاقه‌ام به باشگاه اینتر فوق‌العاده زیاد است".

 

لوکاکو در ادامه گفت:" تابستان امسال بهترین زمان ممکن برای ترک انگلیس بود. دیگر نمی‌خواستم آنجا باشم".

 

لوکاکو درباره انتقادهای مربوط به اضافه وزنش گفت:" من معمولا سیستم گوارشی خوبی دارم که هر چه می‌خورم را سریع هضم می‌کند و همیشه همینطور بوده. ولی متخصصین تغذیه به من گفتند که مدتی این شرایط تغییر کرده بوده. ولی حالا خوب هستم و بدنم به شرایط ایده‌آل برگشته".

 

دیدگاه‌ها