کد خبر : 1633778 | 09 شهریور 1398 ساعت 13:40 | 200.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش جنجالی گاتزتا و یک خبر مهم :

پلیس فرودگاه مانع از بازگشت استراماچونی به رم

بعد از تساوی یک بر یک استقلال برابر فولاد آندره آ استراماچونی سرمربی سابق اینتر در راه بازگشت به رم برای استفاده از مرخصی دو روزه در فرودگاه متوقف شد.

پلیس فرودگاه مانع از بازگشت استراماچونی به رم

به گزارش" ورزش سه" روزنامه گاتزتادلواسپورت مشهورترین روزنامه ایتالیا با انتشار گزارشی درباره آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال به قلم لوکا تایدلی گزارشگری که پیش از این نیز متنی مفصل درباره استراماچونی به رشته تحریر درآورده ، تیتر زد:" ممانعت از اجازه خروج استراماچونی از ایران"

 

بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل فولاد سرمربی آبی پوشان تهرانی قصد بازگشت به رم و حضور دو روزه در پایتخت ایتالیا را داشت تا کنارخانواده اش باشد ولی از سفر او جلوگیری شده است در حالی که او اجازه کار در ایران را دریافت کرده است.


استراماچونی از ماه ژوئن هدایت استقلال را به عهده دارد اما به دلیل مشکلاتی که در این باشگاه دارد در کابوس گیر افتاده است. تایدلی در این گزارش اعلام کرده از استراماچونی قول یک گفت و گو را گرفته بوده تا رودررو با وی صحبت کند با توجه به اینکه به دلیل بازی های ملی مسابقات باشگاهی دو هفته ای تعطیل خواهد بود.سرمربی ایتالیایی قصد داشته چند روزی کنار همسرش دلایلا و فرزندانش جولیو چهارساله و النا دوساله به استراحت بپردازد اما توسط پلیس فرودگاه از سفر به ایتالیا منع شده است. این عجیب است که فردی بعد از هشتاد روز در ایران و در حالی که اجازه کار داشته با این بهانه درایران نگه داشته شود.


نویسنده گزارش بعد از واگویه مشکلاتی که قبلا در گزارش مفصل نیز به آن ها اشاره کرده بود اینطور نوشته است: تصور می شد مسایل قبلی برای استراماچونی در تهران کافی باشد اما متوقف شدن استراماچونی که سباستین لتو دستیارش او را در این سفر همراهی می کرد برگ تازه ای بود. آن ها قصد داشتند پنجشنبه شب ایران را ترک کرده و یکشنبه به ایران برگردند و تمرینات را ادامه بدهند اما زمانی که برای خروج قصد حضور در محوطه ترمینال فرودگاه را داشتند از خروج آن ها جلوگیری می شود چرا که ویزای آن ها توریستی و زمان آن منقضی شده بوده است.


در گزارش گاتزتا دلواسپورت دوباره چند مرتبه ای به نام علی خطیر اشاره شده و جدایی او به عنوان دلایل به همریختگی در باشگاه استقلال برجسته شده است. تایدلی نوشته قرار بوده استراماچونی در یک زمین تمرین تیم را آماده کند اما این محل تمرین به جای دیگری منتقل شده که آن را به استراماچونی نشان نداده بودند. همچنین بعد از توافق استقلال با شیخ دیاباته باشگاه استقلال فضا را تنگ کرده و بودجه مدنظر برای خریدهای بعدی به استراماچونی داده نشده است.

 


میلیچ ، مترجم و کمبود بازیکن


اما در ادامه این گزارش به دلایل عصبانیت استراماچونی در دو بازی اخیر استقلال پرداخته است. در این گزارش آمده است" یکی از موضوع های مهم اتفاقاتی است که درنیمه شب رخ داد. میلیچ مدافع چپ سابق ناپولی و فیورنتینا بعد از توافق به تهران می آید اما او هشت ساعت در فرودگاه تهران معطل می شود چون ویزای او صادر نشده و نتوانست به ایران بیاید و به دوبی رفت. گویا رسیدن این بازیکن برای برخی خوشایند نبوده است. "


این گزارش با اشاره به دلایل عصبانیت استراماچونی در کنفرانس خبری به بازی اول این تیم برابر ماشین سازی پرداخته و می نویسد" کنفرانس خبری استراماچونی یادآور تراپاتونی و مالزانی بود. در اولین بازی تیم او که در تبریز برگزار شد استقلال در دقیقه 96 یک برصفر بازی را باخت. اما مشکل او از زمانی آغاز شد که در ابتدای مسابقه وقتی به زمین می رود می فهمد که مترجمش جایی بین رختکن و زمین گمشده است. او خودش را روی نیمکت پیدا می کند در شرایطی که نمی تواند با کسی صحبت کند چون هیچکس آن جا نیست که بتواند انگلیسی حرف بزند. او عملا نمی توانسته کاری بکند. پس مترجم کجا بود؟ او روی سکو نشسته بود در حالی که ظاهرا کارت او را باطل کرده بودند.البته که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که ما مسبب این اتفاق نبوده و مجوز کسی را باطل نکرده است."


 موضوع دیگری که این گزارش از آن به عنوان دلایل عصبانیت استراماچونی مطرح می کند تعداد بازیکنانی است که کارت آن ها برای اولین بازی تیم صادر نشده بود" ماشین سازی بیست نفر و استراماچونی هجده نفر را بیشتر روی نیمکت نداشت. این موضوعی بود که عصبانیت او را در پایان بازی تشدید کرد چرا که بازیکنان زیر21 سال تیم نتوانستند همراه تیم باشند."

 

1430870

دیدگاه‌ها