کد خبر : 1633825 | 09 شهریور 1398 ساعت 17:55 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون 1-1 منچستریونایتد

تساوی ناامیدکننده منچستریونایتد در زمین ساوتهمپتون

منچستریونایتد در چهارمین بازی فصل خود نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برابر ساوتهمپتون دست یابد و دو امتیاز دیگر را از دست داد.

تساوی ناامیدکننده منچستریونایتد در زمین ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از برتری 4-0 بر چلسی در هفته نخست لیگ برتر و سپس تساوی در زمین وولوز و شکست عجیب خانگی برابر پالاس، با 4 امتیاز از سه بازی به خانه ساوتهمپتون آمده بود. میزبان هم از سه بازی قبلی خود سه امتیاز داشت و نمی خواست برابر شیاطین سرخ تسلیم شود.

بازی برای منچستر که داعیه قهرمانی یا حداقل قرار گرفتن بین 4 تیم بالای جدول را دارد، حساسیت فراوانی داشت.

 

 

1430931

 

 

بازی با برتری منچستریونایتد شروع شد ولی دقیقه هشت، بوفال بازیکن ساوتهمپتون اولین خطر را خلق کرد. ضربه زمینی او با اختلافی اندک راهی اوت شد تا میزبان از رسیدن به گل اول بازبماند.

 

 

1430932

 

1430930

 

دو دقیقه بعد منچستر به گل رسید. دنیل جیمز خرید این فصل منچستر در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه از راه دور تماشایی توپ را به کنج دروازه رساند تا شیاطین سرخ پیش بیفتند. این سومین گل او در 4 بازی اخیر است در حالی که او فصل گذشته در 22 بازی خود در چمپیونشیپ برای سوانسی سه گل زده بود.

 

 

1430927

 

 

چند دقیقه بعد بازهم ضربه از راه دور دنیل جیمز خطرساز شد اما این بار گلر ساوتهمپتون توپ را با واکنشی خوب برگشت داد. یونایتد تیم برتر میدان بود و می توانست روی ضربه سر راشفورد به گل دوم برسد اما توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت. میزبان نیز روی شوت دنی اینگس خطرناک ظاهر شد اما در نهایت نیمه اول با برتری یک گله منچستریونایتد به اتمام رسید.

 

 

1430928

 

 

ساوتهمپتون نیمه دوم را بهتر شروع کرد و پس از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دقیقه 56 به گل تساوی رسید.

پس از اینکه دخیا ضربه بازیکن ساوتهمپتون را برگشت داد، توپ در سمت راست زمین به کوین دانسو رسید. ارسال او را وسترگارد مدافع دانمارکی تنومند ساوتهمپتون با پروازی بلند و با یک ضربه سر قدرتمند به تور دروازه منچستر رساند. روی این صحنه، لیندلوف کاملا مقابل وسترگارد مغلوب شد.

 

 

1430945

 

 

شوت هویبرگ که از کنار دروازه به بیرون رفت، موقعیت خوب دیگر میزبان بود.

منچستر در بیست دقیقه پایانی بازی به خودش آمد و البته اخراج کوین دانسو در دقیقه 72 به دلیل خطای شدید روی مک تامینای نیز کمک کرد تا این تیم کاملا روی بازی مسلط شود.

حملات متعدد منچستریونایتد برای رسیدن به گل برتری در نهایت نتیجه ای نداشت و شیاطین سرخ در هفته چهارم لیگ، دو امتیاز دیگر از دست دادند.

 

 

1430948

دیدگاه‌ها