کد خبر : 1634250 | 11 شهریور 1398 ساعت 13:40 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

استیون جرارد:

گواردیولا نمی‌گذارد فیل فودن جایی برود

استیون جرارد، سرمربی رنجرز، تلاش این باشگاه برای جذب فیل فودن را تکذیب کرده و می‌گوید بعید می‌داند گواردیولا به ستاره جوان انگلیسی‌اش اجازه بدهد به تیم دیگری ملحق شود.

گواردیولا نمی‌گذارد فیل فودن جایی برود

به گزارش "ورزش سه"، اسیتون جرارد، سرمربی تیم اسکاتلندی گلاسکو رنجرز می‌گوید این باشگاه بر خلاف شایعات، تمایلی برای جذب قرضی فیل فودن، پدیده جوان منچسترسیتی ندارد و او بعید می‌داند پپ گواردیولا حاضر باشد فودن را به تیم دیگری واگذار کند.

 

1431522

 

فیل فودن که در سال 2017 در 17سالگی اولین بازی خود را با پیراهن منچسترسیتی انجام داده به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان فوتبال انگلیس شناخته می‌شود. ولی فودن از آن زمان تا کنون برای راه یافتن به ترکیب فیکس تیم پرستاره سیتی با مشکلاتی مواجه بوده است.

 

فودن که در تیم ملی زیر 21سال انگلیس بازی می‌کند فصل گذشته در لیگ برتر 13 بار برای  سیتی به میدان رفت ولی از این تعداد تنها در 3 بازی فیکس بود. تنها بازی رسمی فودن در فصل جاری ورود او به زمین در دقیقه 89 دیدار سیتی و لیورپول در کامیونیتی شیلد بوده. فودن در دیدار سیتی و وستهام در لیگ برتر هم از روی نیمکت به میدان فرستاده شده و 10 دقیقه بازی کرده است.

 

بعد از شایعات درباره انتقال قرضی فودن به رنجرز، استیون جرارد گفت:" نه. بعید می‌دانم پپ گواردیولا بگذارد او جایی برود".

 

دیدگاه‌ها